Jump to content

Citat-topicen

alexzander
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 116
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

God: Thou hast forsaken My Church!

Homer: Uh, kind-of... b-but...

God: But what!

Homer: I'm not a bad guy! I work hard, and I love my kids. So why should I spend half my Sunday hearing about how I'm going to Hell?

God: [pause] Hmm... You've got a point there.

---

Homer: All right brain, you don't like me, and I don't like you. But let's just get me through this, and I can get back to killing you with beer.

Homer's brain: It's a deal!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite citat:

"Ketchup gör allting äbart. Även bajs, varbölder och noppriga filtar"

- En vis man

"Jag hatar dig inte. Men jag måste döda dig. För att jag hatar dig. Ta det inte personligt. För då hatar jag dig!"

- En annan vis man

"Judar är stora och onda. De äter barn."

- Zacks skolarbete om judismen

"Sämsta filmen någonsin måste ju vara typ Schindler's List (judar överallt...), Sagan Om Ringen (värsta overkliga...) eller den första Star Wars-rullen (skit-kassa skådisar och billiga effekter...)."

- Harald Ström

"Jag gråter när jag dör i Super Mario. Det gör liksom ont i hjärtat att se den lille jäveln fara ner i en avgrund eller bli butt-räjpad av en sån där brun svamp med ben och ögon. "

- Harald Ström

"Jag gillar inte negrer. De snackar så mycket skit. Jag känner en neger som heter Mahmut. Han säger att han är arab och inte neger men han juger som en jude. "

- Harald Ström

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite simpsons-citat :wub:

Marge: The plant called and said if you don't come in tomorrow don't bother coming in monday

Homer: Wohoo!! 4 day weekend!!!

Lionel Hutz (advokaten): Oh no! we've drawn judge sneider

marge: is that bad?

Hutz: well his had it in for me ever since kind of i ran over his dog

marge: you did?

hutz: well replace the w0rd kind of with the w0rd repeatetly and the w0rd dog with son

Redigerad av berit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"A mountain walked or stumbled. God! What wonder that across the earth a great architect went mad, and poor Wilcox raved with fever in that telepathic instant? The Thing of the idols, the green, sticky spawn of the stars, had awaked to claim his own. The stars were right again, and what an age-old cult had failed to do by design, a band of innocent sailors had done by accident. After vigintillions of years great Cthulhu was loose again, and ravening for delight."

- H.P. Lovecrafts 'The Call of Ktulu'.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor