Cortez Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 My bum is on your lips, My bum is on your lips and if I'm lucky, you might just give it a little kiss and that's the message that we deliver to little kids and expect them not to know what a woman's clitoris is Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 "Tell me one thing, when you pulled up to the house did you see a sign that said Dead nigger storage?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 "Jag... tror inte att det är en så bra idé..." - Minnsfantomen precis när Stålgurkan ska till att bada med sin brödrost Själva citat är inte så kul, men situationen är grymt kul! Tihi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 "Its number.. is sixhundredandsixtysix" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) "Spola öronen med revaxör så man hör vad du säger,gammeltacka"-105.6 "Ditt city,Mitt city, mitt i city"-105.6 Redigerad 10 maj, 2005 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 "Din pappa måste ha varit tjuv, Gun /.../ han har snott nåt..." - Hans af Klas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Trying to get busesy with this thing? Don't you no I'm looko?Would you like to give a kiss to Mr.Gurki Redigerad 10 maj, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 "I had fuckin 100 bucks in my fuckin wallet"- eric koston-PRo skater... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) FOr those about to rock, we salute you - AC/DC Det är faktiskt AC/DC som ändrat från "For these about to DIE, We salute you" till "For these about to ROCK, we salute you" *EDIT* lite sköna citat från AC/DC låtar: "when i want i take when i don't, i break, and i dont want you" och från samma låt: "When i want i like, when i dont i fight" -AC/DC, "Problem Child" "Hell elevator, her bad behavior, she's get me standin' praud," AC/DC, "Hard as a rock" "Hey Satan, hell got you, i'm on my way to the promised land" AC/DC "Highway to hell" "Se me riding out the unset, on your colour TV-screen out the road when i can get if you know what i mean, woman's to left of me, and women's right, we got no guns, we got no knife, don't you starting fight" AC/DC, "TNT" Redigerad 11 maj, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Om det är Gladiator spelen du syftar på? så sa dom inte "For these about to DIE, We salute you" utan "Ceasar we who are about to die salute you!" Redigerad 11 maj, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Om det är Gladiator spelen du syftar på? så sa dom inte "For these about to DIE, We salute you" utan "Ceasar we who are about to die salute you!" I en bonushäfte man får med när man köper "For these about to rock we salute you" står det att det är for the about to die, men jag kan ju ha läst fel ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Life is a bitch, and then you die Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 "Finns det revaxör (stavning) som stolpiller?" " va e de för fel på dig? du har ju suttit här i 20 minuter, det finns andra som är dödssjuka! benskörhet. Benskörhet? det är bara skita i att gå då, du får cäll cykla eller nått." HIPP HIPP FOR LAJJF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 ''- Vad gör du för svenskt idag då? - Jag dricker hembränt och provar cykelhjälmar.'' Från Hipp Hipp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag meanr att jag jobbar 3 km en gång i veckan. Km kom inte med förra posten! Green Goblin the one and only. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Kanske inte roligt men, har hälpt mig många gånger Har det t.o.m. som en knapp i FF för att frå fram det vid behov . I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little death that brings total obliberation. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has passed I will turn the inner eye too see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. Redigerad 11 maj, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) "Det är så man undrar om företaget skötts av Aik-tränare." Motorjournalisten Håkan Matson i TV4:s "Mera motor" kommenterar Land Rovers usla kvalité."Jag var i Karlstad, och ärligt, det sög..." Marty Turco till Aftonbladet om sitt besök i Karlstad för några år sedan. "Min son, när du deltar i ett sportevenemang handlar det inte om att vinna eller förlora... det handlar om hur full du blir." Homer Simpson"De är fotbollens Ericsson a la 90-talet." Lasse Anrell om Solna Aik "Det är sorgligt att se AIK" Johan Mjällby om den mäCktiga storklubben"Det är ingen idé att försöka prata med gnagare... Det är som att prata med en vägg" - Jesper Jansson i HIF-intervju. Redigerad 11 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 "Det är så man undrar om företaget skötts av Aik-tränare." Motorjournalisten Håkan Matson i TV4:s "Mera motor" kommenterar Land Rovers usla kvalité. Den ska AIKhejande läraren få höra imorrn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 "Life's a bitch, but then again, so am I..." - Nemi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Suck... Gissa vem som återigen var felinloggad?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts