Zack Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 De kapar polis, militär, sjukvård och ålerdomsvården m.m. Vad har du fått det ifrån? Det satsas många gånger mer än vad det gjordes på 80- och 90-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Ja, för sossarna går samma väg som de alltid har gott, dvs är rädda när att nya saker skall ske, de kan inte inse att samhället förändras. De kapar polis, militär, sjukvård och ålerdomsvården m.m. För att bli polis krävs bra betyg (väldigt bra) vilket kan tyckas vara fel, de som har dåliga betyg är oftast bättre i arbetet som polis då de inte är några töntar som aldrig varit med om ett slag i pallet. Det jag vill säga är att nästan alla poliser är pluggisar och poliser skall inte vara pluggisar utan de skall vara i god fysik och vara trevliga. Du kan vara bäst i kemi men vad hjälper det dig som vanlig polis? inte ett skit. Många utav sveriges militär baser bara går upp i rök för att Sossarna i detta fall skär ner på saker vi behöver. Ålderdomsvården får man kämpa med för att få in en gamling på, det räcker inte att ringa och anmäla en sjuk gammling utan man måste giddra med staten i x-antal år innan. Göran in the ass. En fråga, vad är det för jävla kärringar som har röstat på att han inte skall avgå? vrickade på alla ställen eller? Jag är en kärring. Måste man hålla med dig eller? Sug kuk säger jag då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Jag är en kärring. Måste man hålla med dig eller? Sug kuk säger jag då. Hehe, tycker att du är en kärring , något emot det? Edit: Jag suger gärna din, stor och saftig. Redigerad 8 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Bra sagt SlewME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Avgå! In med ett parti som vågar se Sverige för vad det är idag. Ett land plågat av brott som begås av personer med utländsk härkomst. Mer utvisningar åt folket! Helst skall samma parti vara EU-fientligt! Edit: Kom inte och kalla mig rasist. Det är såna som ni som ser till att problemen kvarstår. Ingen vågar ju säga nått längre av rädsla för att bli kallad rasist. Redigerad 8 maj, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Avgå! In med ett parti som vågar se Sverige för vad det är idag. Ett land plågat av brott som begås av personer med utländsk härkomst. Mer utvisningar åt folket! Helst skall samma parti vara EU-fientligt! Kunde inte sagt det bättre själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) (...)Ett land plågat av brott som begås av personer med utländsk härkomst.(...) Och varför händer det? Redigerad 9 maj, 2005 av Xeo001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Avgå! In med ett parti som vågar se Sverige för vad det är idag. Ett land plågat av brott som begås av personer med utländsk härkomst. Mer utvisningar åt folket! Helst skall samma parti vara EU-fientligt! Edit: Kom inte och kalla mig rasist. Det är såna som ni som ser till att problemen kvarstår. Ingen vågar ju säga nått längre av rädsla för att bli kallad rasist. Öhh, typ lite det jag ville säga men på ett snälla sätt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) Avgå! In med ett parti som vågar se Sverige för vad det är idag. Ett land plågat av brott som begås av personer med utländsk härkomst. Mer utvisningar åt folket! Helst skall samma parti vara EU-fientligt! Edit: Kom inte och kalla mig rasist. Det är såna som ni som ser till att problemen kvarstår. Ingen vågar ju säga nått längre av rädsla för att bli kallad rasist. Håller med dig Funnylin... till 99,9% Edit: Men bara till 99.9%. Jag tycker inte partiet ska vara EU-fientligt, Sverige är ett land i EU och så ska det alltid vara Redigerad 9 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Vote: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) Och varför händer det? För att Sveriges invandringspolitik har misslyckats kapitalt. Det fattar väl varenda kotte att man inte kan ta in fler personer i landet än landet klarar av. När man dessutom placerar dom i egna bosättningar där inga svenskar bor är det dömt att misslyckas. Vi måste helt enkelt rätta till det på nått sätt. Vilket inte Persson och hans parti har för avsikt att göra, vad det verkar som. Sverige är ett land i EU och så ska det alltid vara Överstatligt styre äger? Redigerad 9 maj, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Vote: bryr mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) Håller med dig Funnylin... till 99,9% Edit: Men bara till 99.9%. Jag tycker inte partiet ska vara EU-fientligt, Sverige är ett land i EU och så ska det alltid vara Där sa ni nått! Håller med dig GTApimpfoolife.. Edit.: sorry för dubbelpost Redigerad 9 maj, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 För att Sveriges invandringspolitik har misslyckats kapitalt. Det fattar väl varenda kotte att man inte kan ta in fler personer i landet än landet klarar av. När man dessutom placerar dom i egna bosättningar där inga svenskar bor är det dömt att misslyckas. Vi måste helt enkelt rätta till det på nått sätt. Vilket inte Persson och hans parti har för avsikt att göra, vad det verkar som. Överstatligt styre äger? Även om Sverige lider av att ta in för många invandrare och vi går med ekonomisk förlust måste vi väl för fan ställa upp för det. Klart man inte ska utvisa folk som är förföljda (eller hotas på något sätt) i sitt hemland bara för att det blir en ekonomisk förlust för Sverige. Självsikt tänkande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Avgå, det behövs "förnyelse". Nästan varje dag läser man i tidningen om att X antal jobb på arbetsplats Y kommer försvinna inom den närmsta tiden. Det resulterar i arbetslöshet, och den siffran är för hög redan nu. Sossarnas politik är inte specielt företagsvänlig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Även om Sverige lider av att ta in för många invandrare och vi går med ekonomisk förlust måste vi väl för fan ställa upp för det. Klart man inte ska utvisa folk som är förföljda (eller hotas på något sätt) i sitt hemland bara för att det blir en ekonomisk förlust för Sverige. Självsikt tänkande. Så gick min tankegångar förut. Vet inte vad som hänt med mig. Upprepade brott från utlandsfödd = utvisning = mindre brott begågna av utlandsfödda = minskad rasism i samhället. Dessa kriminella element som förstör för hederliga invandrare skall rensas ur Sveriges samhälle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Vote: Bryr mig inte i don't give a fuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Så gick min tankegångar förut. Vet inte vad som hänt med mig. Upprepade brott från utlandsfödd = utvisning = mindre brott begågna av utlandsfödda = minskad rasism i samhället. Dessa kriminella element som förstör för hederliga invandrare skall rensas ur Sveriges samhälle! Lätt i teori svårt i praktik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Bryr mig inte så mycket men jag har alltid stört mig på göran! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Lätt i teori svårt i praktik. Liksom det mesta. Sveriges invandringspolitik kanske fungerade i teorin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts