Jesper Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Ja, hur kommer man igång med xlink kai?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Ja, hur kommer man igång med xlink kai?? Vad är det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Gratis online spelande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 En till fråga vad har man för program för att gå ut på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Länka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Ja, hur kommer man igång med xlink kai?? Jag har också samma problem. Det är väll på xboxen det fins. om man chippar den med alladin chippet så följer xlink kai med. Men jag kan inte använda det. Fatta hur!?!??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Jag har också samma problem. Det är väll på xboxen det fins. om man chippar den med alladin chippet så följer xlink kai med. Men jag kan inte använda det. Fatta hur!?!??! Var uppstår problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Var uppstår problemet? Kan du hjälpa? Jag vet inte om man ska ha skiva i eller någonting... Men det står typ Can't find conection to xlink kai nätet, Om jag kommer ihåg rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Jag skulle behöva hjälp med instälningarna för den kan inte connecta. och när man går in på instälnningra så finns det grejar man kan fylla i som är till xlink kai nån som kan berätta vad som ska stå där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Kan du hjälpa? Jag vet inte om man ska ha skiva i eller någonting... Men det står typ Can't find conection to xlink kai nätet, Om jag kommer ihåg rätt. Du måste ha chippet på. Och en brändskiva eller spel på hårdisken. Sen startar du xlink och tex. du vill spela halo2 (du måste givetvis ha spelet) så joinar du en server på datorn. Sen startar du spelet på xboxen. Och går till systemlink. Där ska servern komma upp. Om det inte kommer har du gjort fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Det mhjälper inte mig för jag kan inte änns connecta och vart hittar man servrar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Det mhjälper inte mig för jag kan inte änns connecta och vart hittar man servrar?? Du hittar servrar på xlin kai programet. Du måste regga dig. Ta en bild och visa hur de ser ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Jag var på deras sida och läste lite ska man ha xlink kai i datorn?? Jag har mitt på xboxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Du måste ha tunnelprogrammet igång på datorn... här är ett enkelt diagram på hur det funkar: internet -> dator -> xbox eftersom xbox inte kan ha kai i bakgrunden samtidigt som ett spel måste alla paket översättas i datorn först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Du ska instalera xlink kai evolution på datorn. Så här kan de tex. se ut i xlink kai evolution. Man väljer först spel typ sen spel (bilden) sen server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jo jag fick igång det i går men kan man stänga av så man sliper höra alla snacka?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jo jag fick igång det i går men kan man stänga av så man sliper höra alla snacka?? Vad då snacka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 När mna vänta på nästa spel så var det massa som börja prata som man hörde i tvens högtalare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Du ska instalera xlink kai evolution på datorn. Så här kan de tex. se ut i xlink kai evolution. Man väljer först spel typ sen spel (bilden) sen server. Så man laddar ner xlink kai evolution och sen kopplar man boxen till internet. Och sen väljer man ett spel där på datorn och sen så startar det på xboxen? OM man har spelet i altså. Jag som har Halo och Halo 2 tex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts