Jacker Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Ok. På alla andra sajter, etc, heter jag Farxz numera. Så jag fundera helt enkelt på att byta här... Jacker är ganska fantasilöst namn enligt mig. Och sen kan det ha en liten pervers betydelse på engelska... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Om du vill så! Ingen bryr sig nog om att det kan ha en pervers betydelse heller... Men,gör det om du vill! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Ja, Absolut! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Nej, absolut inte! Ditt namn är perfekt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 WTF? Nej! Jacker är prima bra, och Farxz låter som... Marx. Fast mer n00bigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 I DONT CARE =/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 WTF? Nej! Jacker är prima bra, och Farxz låter som... Marx. Fast mer n00bigt. Hur får du det till Marx? Och är inte Topp3 ännu n00bigare? Bara Topp3 *HOST*... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Ähh...byt namn bara! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Och sen kan det ha en liten pervers betydelse på engelska... .vad betyder det? voté: om du vill tycker att ditt namn låter helt okej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Vote : Nej, absolut inte Jacker är fint och bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Jag överväger nog att byta namn iaf... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Vote: Bryr mig inte... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Vote:Nej, Absoulut inte! Ditt namn är redan coolt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Det är upp till en själv tycker jag. Du ska inte fråga andra om hur du ska klä dig t.ex. Det är ju kompisarna som styr då, inte en själv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Jacker är bättre + att ingen kommer känna igen dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Nej, strunta i det, blir bara rörigt med nya namn. Ditt namn du har nu duger gott och väl tycker jag. VQte: Nej, absolut inte! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 V0te: Gör vad du vill, jag är inte så jätteintresserad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Onödigt att göra en poll om det. Men när vi ändå är inne på det, nej. Jacker är du, byt inte namn till något helt okänt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Gör som du vill.Det är ditt namn och ingen annan ska bestämma vad du heter. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Frågar du din lärare också på fredagar om hon vill att du ska sitta inne hela helgen och plugga? =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts