Perlan Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Varför kommer det upp massa jävla reklam från hemsidor jag ALDRIG varit inne på ? Denna bryr jag mig inte så mkt.. http://anton.perlkvist.com/haha/aa.JPG Men när den här kom in o mamma såg det... Ja.... http://anton.perlkvist.com/haha/bb.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Spywares.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Spywares.. Hur fan tar jag bort det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Hur fan tar jag bort det ? Ladda ner ad-aware eller sök på "spyware"+ remover på en sökmotor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Hur fan tar jag bort det ? Ett anti-spywares program.. Finns gratisalternativ såsom Spybot eller Ad-aware Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Är det dem man laddar ner på den där Topicen längst uppe ? " VIKTIGT! --- Hur du skyddar dig mot VIRUS, ADWARE, SPYWARE etc. " ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Sry för dubbelpost....... Men jag har laddat hem As-Aware SE... Nästa steg ?? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Sry för dubbelpost....... Men jag har laddat hem As-Aware SE... Nästa steg ?? :"> Starta --> Uppdatera --> Scanna --> Radera ev spywares. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Skaffa Firefox! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Okej Slewme... Jag har gjort det och hoppas fan att inget jävla skit ska komma upp igen Jacker... Jag har Firefox.. Men det är bara det att IE är mkt bekvämare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Skaffa Firefox! Mm.. Det du har problem med är Plopups.. finns inga sånna på Mozilla firefox, Det rekomenderar jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Okej Slewme... Jag har gjort det och hoppas fan att inget jävla skit ska komma upp igen Jacker... Jag har Firefox.. Men det är bara det att IE är mkt bekvämare Okej, Men vi (Jag) har ett program som heter "plopup killer" det tar bort nästan alla plopups Edit: sorry för dubbelpost Redigerad 8 maj, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Okej, Men vi (Jag) har ett program som heter "plopup killer" det tar bort nästan alla plopups Edit: sorry för dubbelpost Är Det Popupps eller Spyware? (asså reklamen.... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Är Det Popupps eller Spyware? (asså reklamen.... ) Plopupps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Plopupps Okej... Skicka "Plopups killer" Via msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Kommer reklamen upp när du surfar eller när du gör annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Kommer reklamen upp när du surfar eller när du gör annat? Den kommer upp när jag är inne på tex lunarstorm eller gtasajten.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) Den kommer upp när jag är inne på tex lunarstorm eller gtasajten.... Jaa Popups my friend ska skicka ett bättre program på MSN när du går online Redigerad 9 maj, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Jaa Popups my friend ska skicka ett bättre program på MSN när du går online Men.. Det går inte vara inne på msn... IAF inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Gtasajten goes MSN one more time Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts