Vice-Nasty Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Hello What is the best stunt video you have seen to GTA VC !! And give link to download =) Need some !! It mustn't be a stunt movie =) it could have a funny story Wops glömde att det var svenskt forum hahaha Den bästa filmen du har sett , GTA VC stunt film då ge också länk så man kan tanka den behöver några coola !! Behöver inte vara stunt film , kan vara någon rolig med story Redigerad 8 maj, 2005 av Vice-Nasty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Fel forum. Jaha, du glömde att du gick in på GtaSajten.com sen in i allmän topicen och råkade skriva på engelska, troligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Oh herre min *** skapare , ja VARFÖR skulle jag ljuga !!! Jag öppna sidan en timme innan jag skrev , höll på med annat !! forumet är engelskt ju , "Add replay" " preview post" + jag sitter bara på engelska forum ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Den här tråden ska postas i detta forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Fel forum. Jaha, du glömde att du gick in på GtaSajten.com sen in i allmän topicen och råkade skriva på engelska, troligt. Du svarade ju på hans fråga också, vad bra. Nejmen det finns ju massa stunts film inne på Gtasajtens huvudsida. Sök på Vice city sen på filmer, har för mig att det finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 The Best Stunt GTA VC You have seen Det märks att du oftast sitter på "engelska" forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Jaj sedan att min engelska suger bryr jag mig inte om !! Ni som ska läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Ja, de ska ju gå o läsa också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Stor bokstav.. http://www.gtasajten.com/temp/mtc-stunt.wmv http://www.gtasajten.com/temp/mtc-stunt2.wmv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Min The NoobRider äger alla. Bild: Redigerad 8 maj, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Ok.. vänta.. jag har proffsfilmer här. Inte för att skryta, men jag är en av dom bästa stuntarna i världen. Ni har nog antagligen inte hört om Dark Army och Z3ro Signal, två stuntcrews där jag varit med (Best of the best.) (Just nu är jag med i Wasteland Heroes). ok.. Doperide - Senaste filmen av Wasteland Heroes. http://www.thegamersalliance.com/dynamic.p...doperide_hq.rar Registrera på The gamers alliance och ladda hem den. Shadow Zone - Senaste filmen av Z3ro Signal. http://www.thegamersalliance.com/dynamic.p...shadow_zone.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gegga Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Min The NoobRider äger alla. Bild: Uploada den så man får se den då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 En sak som jag HATAR med vissa stunt. ''Slowmotion är på när dom hoppar, villket gör att det ger dom mer betänketid, och ett mycket lätthanterligare fordon. Sen spelas det upp lite fortare, så j*vla fakat!'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 En sak som jag HATAR med vissa stunt. ''Slowmotion är på när dom hoppar, villket gör att det ger dom mer betänketid, och ett mycket lätthanterligare fordon. Sen spelas det upp lite fortare, så j*vla fakat!'' Jag brukar speeda upp med VC Trainern och sedan dra på slow motion när jag redigerar, så att det ser bra ut... det är skills! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jag brukar speeda upp med VC Trainern och sedan dra på slow motion när jag redigerar, så att det ser bra ut... det är skills! Sure... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Sure... Jo, det är inte så mycket svårare att spela så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXeS Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Här e min iaf http://files.filefront.com/Ahlbergs_Vice_C...;/fileinfo.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXeS Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Sorry, dubbelpost :/ Redigerad 5 juni, 2005 av SuXeS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 5 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 SuXes din film verkar ej gå att dra ner // skaffa ny länk eller något liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
enid Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Bästa stuntfilmen jag sett lär ju ganska lätt vara "the four horsemen". Länkad till från sidan nedanför (där ni kan kolla min film också..) www.enidcohn.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts