nexus Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Om man laddar ner en modd så undrar jag om man kan fortsetta på dom bara man inte lägger upp dompå någon sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Du bör nog fråga sakaparen om du får ändra på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Klart du kan fortsätta göra grejer på den. Ingen vet ju att du gör nåt på den så. Fast om du sen ska posta grejer du gjort på den så ska du fråga skaparen först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Klart du kan fortsätta göra grejer på den. Ingen vet ju att du gör nåt på den så. Fast om du sen ska posta grejer du gjort på den så ska du fråga skaparen först. Mm, annars kan det bli missförstånd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Mm, annars kan det bli missförstånd Nej inte missförstånd, skaparen blir nog jävligt pisst, det hadde jag blivit iaf om han/hon inte frågat om tillstånd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Hur gör man jag tänker inte senda ut den på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts