nexus Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Jag råka trycka på en .txd fil så jag sku öppna den så vart det en img tool fil och de brukar ju vara en vanlig genväg och det är en Okänt program hur får jag det till det igen http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/fan.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Högerklicka på filen och välj egenskaper. Sen fliken allmänt och så står det "öppnas med" och så klickar du på ändra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Vad ska jag endra de till efter som det inte fins den där okända filen :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Vad ska jag endra de till efter som det inte fins den där okända filen :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Ja du kan ju till exempel ladda ner Vice Txd och installera det i t ex C:\vice txd. Sen när du har tryckt på ändra så går du in på c:\vice txd och väljer exe filen som ligger där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts