Gäst Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Några som är med på att göra en SA film? Jag kan ansvara för klippning o diverse sånt där tråkjobb... Kan nån skicka mig några klipp över MSN så kan jag stoppa ihop det till en film, Självklart (Om ni nu trodde att jag skulle ta åt mig äran för allt) så är ju era GTASajten namn med i filmen. Offtopic: Vad heter SA fonten och hur gör man för att installera den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7even Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Offtopic: Vad heter SA fonten och hur gör man för att installera den? Det lär ju bli lyckat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Vad heter SA fonten och hur gör man för att installera den? Den heter Diploma För att installera så kopierar du bara in fonten till mappen där du har alla andra font. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Den heter Diploma För att installera så kopierar du bara in fonten till mappen där du har alla andra font. Offtopic?: Kan man på ngt sätt få in den fonten till Msn? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Offtopic?: Kan man på ngt sätt få in den fonten till Msn? :S Jo, alltså om du har den i font mappen så kan du även använda den till msn messenger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Om du nu vill göra någon film varför hoppar du inte på Tackleberrys machinima projekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Om du nu vill göra någon film varför hoppar du inte på Tackleberrys machinima projekt? Han är nog lite för ung... Född 92. Till serien behövs lite äldre personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Jo, alltså om du har den i font mappen så kan du även använda den till msn messenger. Tack för hjälpen!! Edoditot: Är det ngn som vet nån´ bra sida där man kan ladda hem olika fontar? Edit2: Vad heter fonten som "Grand Theft Auto" står med? Redigerad 8 maj, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Han är nog lite för ung... Född 92. Till serien behövs lite äldre personer. Vadå är det åldersgräns . Hahahahah värsta seriösa crewet vi har här. Kommer det vara mycket ocensurerat eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Tack för hjälpen!! Inga Problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Stilen som grand theft auto står med heter pricedown och finns att ladda ner tillsammans med cage (vicecity fonten) och diploma (sa fonten) på gtamods.com Off topic: en sida med många andra fonter är www.1001freefonts.com finns as många där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Kommer det vara mycket ocensurerat eller? Nej, men det är ganska svårt för en som är född 92 att få vara med. Engelskan brukar inte vara perfekt och framför allt är det ganska svårt för en 92:a att låta som CJ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Han är nog lite för ung... Född 92. Till serien behövs lite äldre personer. Ja det har du rätt i,trodde han var äldre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Nej, men det är ganska svårt för en som är född 92 att få vara med. Engelskan brukar inte vara perfekt och framför allt är det ganska svårt för en 92:a att låta som CJ... Så... Du tvivlar på min engelska ? Fack yaaa Haha.. men det är tyvärr sant.. Man brukar väll vara bra vid 13-14... Så... Åldersgränsen brode vara 91a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Stilen som grand theft auto står med heter pricedown och finns att ladda ner tillsammans med cage (vicecity fonten) och diploma (sa fonten) på gtamods.com Off topic: en sida med många andra fonter är www.1001freefonts.com finns as många där. Hmm...var på den sidan ska man gå in då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Man trycker bara på en bookstav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) Man trycker bara på en bookstav Men jag hittar varken Pricedown eller Cage... Edit: Förstår du att jag menar GTAmods? Redigerad 9 maj, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Vad ska det bli för film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Asså alla fonterna till gta spelen (III,VC,SA) finns på gtamods.com Vice city>övrigamods>fontpack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts