Gäst Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Jo jag har ett problem...Ska jag välja en sån här Yahama FS1 från 89 eller en sån här liten 4-takts Minichopper när jag fyller år? Morsan har nämeligen lovat att jag ska få något mopedaktigt när jag fyller år, Som jag ska lacka och fixa upp o sen sälja för det dubbla (Eller nå sånt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) 4 takts mini chopper. grattis oxå. Redigerad 8 maj, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Ja tackar tackar, Men jag fyller år den 22a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 FS1:an helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Minichopper utan tveckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Ska du köpa en splitter ny Mini Chopper och sen lacka om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Ska du köpa en splitter ny Mini Chopper och sen lacka om den Nej jag ska få en, Men jag antar det för det kommer väl antagligen dit några nya lampor och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) ** Redigerad 8 maj, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Med tanke på hur choppern ser ut och vilket ljud den kommer ha.... Så välj FS1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 FiS1'an helt klart.. såna chopprar är för 3-åringar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Du säger att det är till för 3åringar är det därför den går 60 km/h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Helt klart fisettan. Men jag kan ju berätta redan nu att du omöjligt får ut det dubbla av den där fisettan. Möjligtvis om du köper en för runt 2000 och fixar upp och säljer för det dubbla, men inte en som kostar 5500 från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Köp dig en sån här istället. Minibike Hahaha, dem är kul som bara den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Köp dig en sån här istället. Minibike Hahaha, dem är kul som bara den! 6900kr för den där? Tycker inte den ser mäktigare ut än någon annan för halva priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 6900kr för den där? Tycker inte den ser mäktigare ut än någon annan för halva priset. Ja ja ja, det Azore ville säga var att det finns billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Ja ja ja, det Azore ville säga var att det finns billigare. Delvis, men vill även veta vad som är bättre med den där än med en för halva priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Den dära finns på Hobbex,,,Fást där är den blå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Du kan ju alltid be om en prostituerad i 1 natt och att dina föräldrar åker på semester i 1 vecka utan dig. Eller så kan du ta nåt av de du skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Mjoo...Prexis vad jag vill ha när jag fyller år... Tror mer på en Fs1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 DU kan trimma choppern upp till 120 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts