Weaper Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Finns det verkligen ingen på detta forumet som moddar båtar? Aja, är det svårare att göra båtar än bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Nej, det är väl lättare att göra båtar eftersom dom inte innehåller lika många dummies. Så ja det borde va lättare. Redigerad 8 maj, 2005 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Och så är båtar fula o lama Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Kolla in min Yacht Seaways Mod på GTAmods.com... Ska också göra en mod till San Andreas: PC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Kolla in min Yacht Seaways Mod på GTAmods.com... Ska också göra en mod till San Andreas: PC... Det är ju inte du som gjort den du har bara gjort så man kan köra den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Det är ju inte du som gjort den du har bara gjort så man kan köra den Det är nog ändå rätt mycket jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Men undra varför knappt nån gör båtar? visst kanske inte är lika roliga att åka å så men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Men undra varför knappt nån gör båtar? visst kanske inte är lika roliga att åka å så men Tråkigt antar jag, men hitta båtar kan man alltid göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts