Gäst Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) **********LÖST********** Moderator låser inom snar framtid Redigerad 8 maj, 2005 av Enbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Stäng av datorn när den bootar, alltså "sätta-på-knappen". Sen startar du igen, felmeddelande kommer upp, och där kan du välja felsäkert läge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Stäng av datorn när den bootar, alltså "sätta-på-knappen". Sen startar du igen, felmeddelande kommer upp, och där kan du välja felsäkert läge Om det inte kommer ett fel-meddelande då ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Ursäkta men jag förstår inte vad du menar tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 F8 DURING RE-BOOTING! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Ursäkta men jag förstår inte vad du menar tobbe Efter att BIOS är färdigladdat så kommer Windowsflaggan upp, och det kommer upp en "laddar-ikon", den går runt-runt. Då ska du bara hålla inne strömknappen eller stänga av strömmen eller nåt, så att datorn stängs av, när den laddar. Sen sätter du på igen, väljer felsäkert läge (vid felmeddelandet), med pilarna och enter. KLART EDIT: Juste, pKz visade det riktiga sättet. Vet bara att man KAN använda mitt. Redigerad 8 maj, 2005 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Efter att BIOS är färdigladdat så kommer Windowsflaggan upp, och det kommer upp en "laddar-ikon", den går runt-runt. Då ska du bara hålla inne strömknappen eller stänga av strömmen eller nåt, så att datorn stängs av, när den laddar. Sen sätter du på igen, väljer felsäkert läge (vid felmeddelandet), med pilarna och enter. KLART Aha...Okej ska testa med det då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Men du kan ju starta datorn när det vid windows-flagan då trycker du på F8 så startar den i felsäkert läge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Men du kan ju söka på forumet... Jag glömmde också lösenordet för några veckor sen och skapade då en tråd om jusst det här... Redigerad 8 maj, 2005 av fabian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts