Juane Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Måste man klara nåt speciellt om man vill komma till Arch Angels! Jag vet var de finns, men det går inte att köra in en bil som jag vet att den ska gå in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Du måste klara Bilskolan och sen köpa wangcars(eler vad det nu heter) och sen ska du göra 4 uppdrag på Cjs verkstad. Hoppas du fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Skaffa minst brons i Bilskolan Sen ska du köpa Wangs Cars, som ligger tvärs över gatan (nästan) från C.J's egna verkstad. (bakom Wangs Car ligger "Pay n' Spray", och till höger ligger "Transfender" - San Fierro) När du köpt Wangs Cars, åk tillbaka till C.J's verkstad, där Ceasar väntar med ett uppdrag som heter "Zeroing In". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Så lätt är det inte, man måste först klara uppdraget Deconstruction så man kan öppna Bilskolan, sen måste man klara den (minst brons på alla). Efter det måste man klara uppdraget Yay Ka-Boom-Boom. Efter det kan man öppna Wang Cars (Jethro ringer). När man har klarat första uppdraget på Wang Cars som heter Zeroing In så kan man öppna Wheel Arch Angels Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Skaffa minst brons i Bilskolan Sen ska du köpa Wangs Cars, som ligger tvärs över gatan (nästan) från C.J's egna verkstad. (bakom Wangs Car ligger "Pay n' Spray", och till höger ligger "Transfender" - San Fierro) När du köpt Wangs Cars, åk tillbaka till C.J's verkstad, där Ceasar väntar med ett uppdrag som heter "Zeroing In". MEn de där Zeroing in! 1 Va e de man ska göra, vad går de ut på? 2 Vilken teknink är de man ska göra som ma lärde sig i bilskolan? 3 Är de svåra uppdrag efter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 MEn de där Zeroing in! 1 Va e de man ska göra, vad går de ut på? 2 Vilken teknink är de man ska göra som ma lärde sig i bilskolan? 3 Är de svåra uppdrag efter ? 1. Man ska följa efter en bil 2. P.I.T manövern kan vara ganska bra på detta uppdrag, speciellt i slutet när man ska ta hennes bil. 3. Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Så lätt är det inte, man måste först klara uppdraget Deconstruction så man kan öppna Bilskolan. Jo visst, men jag utgår ifrån att han klarat Bilskolan. Man kan ju lika gärna fortsätta, "så lätt är det inte, för att göra Deconstruction måste man göra uppdraget innan det, för att göra det uppdraget måste man klara uppdraget innan det.. osv. Man måste börja någonstans, och då utgick jag från Bilskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 1. Man ska följa efter en bil 2. P.I.T manövern kan vara ganska bra på detta uppdrag, speciellt i slutet när man ska ta hennes bil. 3. Nej ¨Vadå hur ska man ta hennes bil ? ? ¨Men vad är Pit manövern ? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Jo visst, men jag utgår ifrån att han klarat Bilskolan. Man kan ju lika gärna fortsätta, "så lätt är det inte, för att göra Deconstruction måste man göra uppdraget innan det, för att göra det uppdraget måste man klara uppdraget innan det.. osv. Man måste börja någonstans, och då utgick jag från Bilskolan. Jo visst där har du helt rätt, men eftersom du glömde att man måste klarat uppdraget Yay Ka-Bom-Boom så var min utgångspunkt Deconstruction Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 ¨Men vad är Pit manövern ? ? När du kör upp längst bak vid sidan av bilen så trycker man till så den andra bilen slängs runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Jo visst där har du helt rätt, men eftersom du glömde att man måste klarat uppdraget Yay Ka-Bom-Boom så var min utgångspunkt Deconstruction Jag gick igenom de största delarna, han märker att man måste klara Yay Ka-Bom-Boom innan han kan köpa Wang Cars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 ¨Vadå hur ska man ta hennes bil ? ? Gör som Azore sa med P.I.T Mönövern, när du lyckats göra den på bilen kommer föraren springa ut av rädsla och du har chans att ta hennes/hans bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Gör som Azore sa med P.I.T Mönövern, när du lyckats göra den på bilen kommer föraren springa ut av rädsla och du har chans att ta hennes/hans bil Ahaaa. är pitmanövern den när man svänger in i "baken" på bilen ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Ahaaa. är pitmanövern den när man svänger in i "baken" på bilen ?? När du kör upp längst bak vid sidan av bilen så trycker man till så den andra bilen slängs runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Ahaaa. är pitmanövern den när man svänger in i "baken" på bilen ?? Jo precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Vad är det där Arch Angels för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Vad är det där Arch Angels för något? Ett garage som man moddar bilar i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 OK! Me speciella prylar i eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 OK! Me speciella prylar i eller? Fler och snyggare stylingkomponenter. Men det är bara speciella bilar man kan styla där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts