Jump to content

Måste man ?

Recommended Posts

Skaffa minst brons i Bilskolan

Sen ska du köpa Wangs Cars, som

ligger tvärs över gatan (nästan) från C.J's egna verkstad.

(bakom Wangs Car ligger "Pay n' Spray", och till höger

ligger "Transfender" - San Fierro)

När du köpt Wangs Cars, åk tillbaka till C.J's verkstad, där

Ceasar väntar med ett uppdrag som heter "Zeroing In".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så lätt är det inte, man måste först klara uppdraget Deconstruction så man kan öppna Bilskolan, sen måste man klara den (minst brons på alla). Efter det måste man klara uppdraget Yay Ka-Boom-Boom. Efter det kan man öppna Wang Cars (Jethro ringer). När man har klarat första uppdraget på Wang Cars som heter Zeroing In så kan man öppna Wheel Arch Angels

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skaffa minst brons i Bilskolan

Sen ska du köpa Wangs Cars, som

ligger tvärs över gatan (nästan) från C.J's egna verkstad.

(bakom Wangs Car ligger "Pay n' Spray", och till höger

ligger "Transfender" - San Fierro)

När du köpt Wangs Cars, åk tillbaka till C.J's verkstad, där

Ceasar väntar med ett uppdrag som heter "Zeroing In".

MEn de där Zeroing in!

1 Va e de man ska göra, vad går de ut på?

2 Vilken teknink är de man ska göra som ma lärde sig i bilskolan?

3 Är de svåra uppdrag efter ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så lätt är det inte, man måste först klara uppdraget Deconstruction så man kan öppna Bilskolan.

Jo visst, men jag utgår ifrån att han klarat Bilskolan. Man kan ju lika gärna fortsätta, "så lätt är det inte, för att göra Deconstruction måste man göra uppdraget innan det, för att göra det uppdraget måste man klara uppdraget innan det.. osv. Man måste börja någonstans, och då utgick jag från Bilskolan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo visst, men jag utgår ifrån att han klarat Bilskolan. Man kan ju lika gärna fortsätta, "så lätt är det inte, för att göra Deconstruction måste man göra uppdraget innan det, för att göra det uppdraget måste man klara uppdraget innan det.. osv. Man måste börja någonstans, och då utgick jag från Bilskolan.

Jo visst där har du helt rätt, men eftersom du glömde att man måste klarat uppdraget Yay Ka-Bom-Boom så var min utgångspunkt Deconstruction

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo visst där har du helt rätt, men eftersom du glömde att man måste klarat uppdraget Yay Ka-Bom-Boom så var min utgångspunkt Deconstruction

Jag gick igenom de största delarna, han märker att man måste klara Yay Ka-Bom-Boom innan han kan köpa Wang Cars.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor