Bubbli Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Någon som har en sparfil EFTER spökhus uppdraget man får av Theresa eller vem det är. Jag klarar inte av den banan :"> . Den är läskig. 1000000 gånger läskigare än Ravenholm. Helst en där du är Brujah... Iallafall inte Nosferatu. Redigerad 8 maj, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Kom igen! Så läskigt är det inte... Läskigare än Ravenholm, men c'mon! Ingenting händer ändå. Det är simpelt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Kom igen! Så läskigt är det inte... Läskigare än Ravenholm, men c'mon! Ingenting händer ändå. Det är simpelt... Jag är lättskrämd... Kan någon berätta ungefär vad som händer? Och vart man ska leta. Jag kan lägga upp min sparfiler så kan nån göra det "uppdraget". Snäälla . Det är läskigt. Säjer det jag sa till Frenzy på msn "Det är jätteläskigt :'( Jag är inne i spökhuset och så trillade jag igenom trappa+golv och springer runt i källaren så hör man ett skrik och så springer det förbi en blodigtjej(som verka ganska snygg). Sen är hon bara borta :'( ." Jag har en zipfil men kan inte ladda upp den nånstans... rapidshare funkar inte och den som forumet länkar till är inte tillräckligt "bra" (filen är 7mb). Adda på msn om du känner för att hjälpa. Redigerad 8 maj, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Har aldrig spelat det spelet. E det verkligen läskigt? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Har aldrig spelat det spelet. E det verkligen läskigt? :'( Uppdraget i spökhuset är rätt läskigt ja, en av de läskigaste spelupplevelserna jag haft iaf Spelet är helt underbart iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Men den banan är skitläskig. jag sket ner min farmor i farten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) Men är det någon som har en savegame efter den banan som kan slänga upp den eller skicka den till mig på msn?! :"> (Va tvungen att ta många smileys) EDIT: Nu får jag upp nåt fel meddelande, det "heter" "Engine Error" och det står "Unable to set mode"... Varför? Nån som vet? Redigerad 9 maj, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Du har två val. Antingen biter du ihop stänger av ljudet och kör igenom banan. Ingenting händer jag lovar. Eller så lägger du bara av... Spelet blir bara läskigare och läskigare så om du tycker den är läskig ska du inte spela det här spelet. Tro mig. Jag la av efter mindre en halva spelet just för att jag kände som du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Du har två val. Antingen biter du ihop stänger av ljudet och kör igenom banan. Ingenting händer jag lovar. Eller så lägger du bara av... Spelet blir bara läskigare och läskigare så om du tycker den är läskig ska du inte spela det här spelet. Tro mig. Jag la av efter mindre en halva spelet just för att jag kände som du... Men plump, du är som du är. jag är inte rädd, jag vill låna de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Tvättstugan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) Det konstra sig ändåså på datorn. Ska nog avinstalera det... Någon som vet nåt annat skoj RPG spel? Redigerad 9 maj, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Dungeon Lords?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Du har två val. Antingen biter du ihop stänger av ljudet och kör igenom banan. Ingenting händer jag lovar. Eller så lägger du bara av... Spelet blir bara läskigare och läskigare så om du tycker den är läskig ska du inte spela det här spelet. Tro mig. Jag la av efter mindre en halva spelet just för att jag kände som du... Det blir inte alls läskigare ju mer du spelar. Den banan kanske är läskig men hela spelet är inte läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Dungeon Lords?? G*dd*mn, jag har demot . Jag gillar det inte... Kontrollerna är muffelsmirk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Om du e så rädd ska du inte spela spelet , nästa bana är kanske läskigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Om du e så rädd ska du inte spela spelet , nästa bana är kanske läskigare Nej, det är i stort sett bara spökhus-uppdraget som är otäckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts