Jump to content

Vampire: The Masquerade

Bubbli
 Share

Recommended Posts

Någon som har en sparfil EFTER spökhus uppdraget man får av Theresa eller vem det är.

Jag klarar inte av den banan :"> . Den är läskig. 1000000 gånger läskigare än Ravenholm.

Helst en där du är Brujah... Iallafall inte Nosferatu.

Redigerad av Mr. M
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Kom igen! Så läskigt är det inte... Läskigare än Ravenholm, men c'mon! Ingenting händer ändå. Det är simpelt...

Jag är lättskrämd... Kan någon berätta ungefär vad som händer? Och vart man ska leta.

Jag kan lägga upp min sparfiler så kan nån göra det "uppdraget". Snäälla :wub: . Det är läskigt.

Säjer det jag sa till Frenzy på msn "Det är jätteläskigt :'( Jag är inne i spökhuset och så trillade jag igenom trappa+golv och springer runt i källaren så hör man ett skrik och så springer det förbi en blodigtjej(som verka ganska snygg). Sen är hon bara borta :'( ."

Jag har en zipfil men kan inte ladda upp den nånstans... rapidshare funkar inte och den som forumet länkar till är inte tillräckligt "bra" (filen är 7mb). Adda på msn om du känner för att hjälpa.

Redigerad av Mr. M
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Men är det någon som har en savegame efter den banan som kan slänga upp den eller skicka den till mig på msn?! ;P:shifty::angry:;)^_^:wub::wub::) :"> ;P (Va tvungen att ta många smileys)

EDIT: Nu får jag upp nåt fel meddelande, det "heter" "Engine Error" och det står "Unable to set mode"... Varför? Nån som vet?

Redigerad av Mr. M
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har två val. Antingen biter du ihop stänger av ljudet och kör igenom banan. Ingenting händer jag lovar. Eller så lägger du bara av... Spelet blir bara läskigare och läskigare så om du tycker den är läskig ska du inte spela det här spelet. Tro mig. Jag la av efter mindre en halva spelet just för att jag kände som du...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har två val. Antingen biter du ihop stänger av ljudet och kör igenom banan. Ingenting händer jag lovar. Eller så lägger du bara av... Spelet blir bara läskigare och läskigare så om du tycker den är läskig ska du inte spela det här spelet. Tro mig. Jag la av efter mindre en halva spelet just för att jag kände som du...

Men plump, du är som du är. jag är inte rädd, jag vill låna de :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det blir inte alls läskigare ju mer du spelar.

Den banan kanske är läskig men hela spelet är inte läskigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor