Sikorka Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Jag har skaffat mig, eller rättare sagt fått Devastation, Jag fann i mig att det var ett skit kul spel! grafiken kanske inte är den bästa men det är bra story många vapen och olika vägar att gå i spelet! jag just klarat av de första banorna, http://igrozone.com/pic/screen/devastation/d02.jpg http://igrozone.com/pic/screen/devastation/d03.jpg Och nu har jag blivigt sugen på att spela online,,, Så om nån här inne har detta spel så skulle jag gärna vilja spela online, om det går bra! edit: stavfel... edit2::mer bilder... edit3: en till bild... Redigerad 8 maj, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Trodde det var dåligt, jag har för mig att det blev ganska sågat när det släpptes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Lirate ett tag när det släpptes, eller om det bara var betan, kommer ej ihåg, lirade mp iallafall. tröttnade ganska snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Lirate ett tag när det släpptes, eller om det bara var betan, kommer ej ihåg, lirade mp iallafall. tröttnade ganska snabbt Men du kade höga förväntningar varje fall.... Remember? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Men du kade höga förväntningar varje fall.... Remember? Läste precis den tråden och ja, spelet var under förväntningarna Redigerad 8 maj, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Läste precis den tråden och ja, spelet var under förväntningarna Hehehehehe :"> Jo men jag tycker varje fall det är kul...! Många funktioner och grejjor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Spelade demot... Älskade det efter som jag var bättre än dom andra på det . MP då alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Bäääh! Upptäckte just att jag inte fattar hur man får fram servrar på det... Antingen är mitt spel fel, eller så är det så tråkigt så att ingen vill spela det på nätet.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Jag har skaffat mig, eller rättare sagt fått Devastation, Jag fann i mig att det var ett skit kul spel! grafiken kanske inte är den bästa men det är bra story många vapen och olika vägar att gå i spelet! jag just klarat av de första banorna, http://igrozone.com/pic/screen/devastation/d02.jpg http://igrozone.com/pic/screen/devastation/d03.jpg Och nu har jag blivigt sugen på att spela online,,, Så om nån här inne har detta spel så skulle jag gärna vilja spela online, om det går bra! edit: stavfel... edit2::mer bilder... edit3: en till bild... Devastation äger ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Har spelat demot, det sög! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Gillar inte demot alls. Har iofs inte testa fullversionen men demot sög i vilket fall som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Blääh nu tycker jag det suger också... Förstörde med Koder) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Vad är de som är dåligt? Har inte testat spelet, inte äns demot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Vad är de som är dåligt? Har inte testat spelet, inte äns demot! Ai'n är psykad, animationerna rätt så stela, storyn helt muppad, leveldesignen känns fel på något sätt och.... typ det.... iofs mina åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Bäääh! Upptäckte just att jag inte fattar hur man får fram servrar på det... Antingen är mitt spel fel, eller så är det så tråkigt så att ingen vill spela det på nätet.. :'( Testa o patcha spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag lirar det jag kan installera det om du vill möta mig + min farsa älskar det spelet,vet ej varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts