suomi_matte Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag har AMD Athlon XP 2800+ 2.08GHZ 448mb ram Tror ni att min adtor klarar av GTA San Andreas PC? Det är en Acer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag har AMD Athlon XP 2800+ 2.08GHZ 448mb ram Tror ni att min adtor klarar av GTA San Andreas PC? Det är en Acer... Ja, det tror jag. Vad är det för grafikkort? Om det är bärbar så är det säkert intregerat. Fast Acer gör ju stationära datorer också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Ja, det tror jag. Vad är det för grafikkort? Om det är bärbar så är det säkert intregerat. Fast Acer gör ju stationära datorer också. Troligtvis intregerat då datorns minne är 448mb. 512 - 448 = 64, grafikkort som är intregerat tar ju minne från själva datornsminne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts