Kow Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Tror ni att mitt Geforce4 mx420 orkar med det, 64mb? Eftersom alla har fått svar utom jag så frågar jag igen. :'( (se quote) EDIT: Min dator uppfyller de andra kraven, bara grafikkortet jag är orolig över. Redigerad 10 maj, 2005 av Kow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Men på Grand Theft Auto: Vice City har jag ett problem med prestandan, när bilen har kamera vinkeln framåt (normal kamera) så är det laggfritt och när jag tittar bakåt så små laggar det, bilen går typ - - --- -- - - - det ser ut så Och när jag tittar bakåt och det är laggfritt så är det laggigt när jag kör bil med framåt vinkel alltså (normal). Som man börjar köra bil i början om du inte förstår. Det beror på vilket ställe jag kör. När jag kör typ till militär basen till norr från flygplatsen laggar det med normal kamera, när jag tittar bakåt laggar det inte, och när jag åker från militär basen till flygplatsen laggar det inte med fram kamera vinkel och då laggar det med bak kamera vinkel. Handlar det om minnen? Har 256 ram det räcker tror jag för att det är rekommenderar (Bäst) och man ska ha minst 64 mb ram (datorminne) tror jag. ATI Radeon 7000 har 64 mb ram och man är rekommenderar 16 mb ram (grafikminne). Eftersom alla har fått svar utom jag så frågar jag igen. :'( (se quote) EDIT: Min dator uppfyller de andra kraven, bara prestandan är jag orolig över. Redigerad 10 maj, 2005 av GT4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Start > Kontrollpanelen > System > Allmänt. Tack vet inget om sånt här, så jag skriver allt som står Intel® Pentium ® 4 CPU 3.20GHz AT/AT COMPATIBLE 998 244 kB RAM -------------------- Kan jag spela GTA: sa med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Tror ni det räcker med Nvidia Geforce 4 ti 4600? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag tycker att du borde uppgradera med lite nytt ramminne. Du kan ju köpa en till 256mb, så har 512 totalt. Se till att de båda minnena är kompatibla med varandra. Grafikkortet verkar vara ok. Jag tror att du klarar dig om du bara fixar minnet. Själv fick jag lite uppgradering i julklapp. Så nu har jag GeForce 5600 128mb, 512mb ram och AMD Barton 2600+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Kommer sa ta mer en tex, far cry eller doom 3 ? för dom klarar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Om du klarar Far Cry och DOOM3 så klarar du San Andreas. Solid_x : Ja, det kommer gå bra, minnet är väl på 128mb?!? Kow: Kanske, testa och se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Tack vet inget om sånt här, så jag skriver allt som står Intel® Pentium ® 4 CPU 3.20GHz AT/AT COMPATIBLE 998 244 kB RAM -------------------- Kan jag spela GTA: sa med det? Processorn klara iaf av spelet. Om 998 244 kB Ram är lika mycket som ca 998 mb klarar du av det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Om du klarar Far Cry och DOOM3 så klarar du San Andreas. Solid_x : Ja, det kommer gå bra, minnet är väl på 128mb?!? Kow: Kanske, testa och se De vad jag som skrev med solid_x hadde fel användare inne men jag har 512mb ram men bara 2gz processor men farcry e inge problem alls det flyter på hur bra som helst Redigerad 12 maj, 2005 av hedlund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
csmaster Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Har en amd athon 64 2400+ 2.0ghz nvidia geforce 3 ti 200 med 128mb grafik minne o 512ram kan ja g spela san andreas på det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
csmaster Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 128eller64 menar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Har en amd athon 64 2400+ 2.0ghz nvidia geforce 3 ti 200 med 128mb grafik minne o 512ram kan ja g spela san andreas på det ? Ja, det ska nog gå bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Processorn klara iaf av spelet. Om 998 244 kB Ram är lika mycket som ca 998 mb klarar du av det med. Tack! vad skönt, då behöver jag inte oroamej men, kan jag körat på bästa grafiken då do? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) Tack! vad skönt, då behöver jag inte oroamej men, kan jag körat på bästa grafiken då do? Nej, det tror jag inte. Beror på vad du har för grafikkort också. Men processorn och ramminnet räcker alldeles utmärkt! Redigerad 13 maj, 2005 av Miami_Gold Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Lär lagga med ditt grafikkort, samt internminnet skulle du behöva 512mb. Processorn är väl ingen höjdare heller. Så du kommer kunna spela spelet men med mycket lagg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Celeron processorer brukar vara helt värdelösa när det gäller spel. EX: 2.8ghz celeron + ATi R9200PRO 128mb (min syrras). Hade ingen chans mot min 1800+ och geforce 2 mx400 32mb. Nu har jag ett geforce 3 och min dator går inte ens att jämföra med hennes Men.. det är bara vad jag upplevt med celeron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Ok, har aldrig haft celeron så jag vet inte så mycket om dom men jag vet att dom är sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Nej, det tror jag inte. Beror på vad du har för grafikkort också. Men processorn och ramminnet räcker alldeles utmärkt! RADEON 9800 PRO det är mitt grafik kort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Intel® Pentium ® 4 CPU 3.20GHz AT/AT COMPATIBLE 998 244 kB RAM Du borde klara det helt laggfritt. Det är en rätt bra dator du har där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Du borde klara det helt laggfritt. Det är en rätt bra dator du har där. Mm jag klagar inte Thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts