GT4 Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Jag har ATI Radeon 7000, Intel Celeron 2,2 gHz och 256 mb ram. Tror ni att jag ska kunna spela Gta san andreas med dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7even Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Jupp. Helt Klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Jag skulle rekommendera ett annat grafikkort, jag har ett likadant, och jag tror tom att Geforce mx 440 är bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kow Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Tror ni att mitt Geforce4 mx420 orkar med det, 64mb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Hur ser man hur många gHz man har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Tror ni att geforce 6600 funkar bra till san an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) Finns ju två olika versioner. 6600 och 6600GT. GT är det bättre och är det bästa man kan få på markanden för 2000kr segmentet. Bättre än ATi 9800xt. Det kommer säkert att funka med vanliga 6600 också! Redigerad 9 maj, 2005 av Miami_Gold Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Jag vet ingenting om sånt men jag har "Amd Athlon xp 2100+ 1.73 GHz, 768 MB RAM" kan jag spela in ? och hur gör jag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Jag vet ingenting om sånt men jag har "Amd Athlon xp 2100+ 1.73 GHz, 768 MB RAM" kan jag spela in ? och hur gör jag ? Ja, det ska gå bra! 2100+ betyder att den är lika snabb som en motsvarande Intel på 2100MHz. Den går bara på 1.73GHz men är effektivare vid varje klockcykel. (Tror att det heter klockcykel) Men det beror ju på ditt grafikkort också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) Jag vet ingenting om sånt men jag har "Amd Athlon xp 2100+ 1.73 GHz, 768 MB RAM" kan jag spela in ? och hur gör jag ? Ja, det ska gå bra! 2100+ betyder att den är lika snabb som en motsvarande Intel på 2100MHz. Den går bara på 1.73GHz men är effektivare vid varje klockcykel. (Tror att det heter klockcykel) Men det beror ju på ditt grafikkort också. EDIT: Sry, det blev två. Redigerad 9 maj, 2005 av Miami_Gold Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Har 2.00 Ghz... Och 480 MB RAM.. Kommer jag kunna spela det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Intel Celeron är iofs inte så bra på grafik, det är igentligen en processor till bärbara datorer eftersom den drar betyligt mindre ström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Har 2.00 Ghz... Och 480 MB RAM.. Kommer jag kunna spela det ? Lite mer än bara cpu och minne spelar roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Ja, det ska gå bra! 2100+ betyder att den är lika snabb som en motsvarande Intel på 2100MHz. Den går bara på 1.73GHz men är effektivare vid varje klockcykel. (Tror att det heter klockcykel) Men det beror ju på ditt grafikkort också. EDIT: Sry, det blev två. Jag har nivida gforce 4 fx eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Processorn är inte den bästa, men nog klarar du spelet, men kankse inte alltid laggfritt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Hur ser man hur många gHz man har? Start > Kontrollpanelen > System > Allmänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Men på Grand Theft Auto: Vice City har jag ett problem med prestandan, när bilen har kamera vinkeln framåt (normal kamera) så är det laggfritt och när jag tittar bakåt så små laggar det, bilen går typ - - --- -- - - - det ser ut så Och när jag tittar bakåt och det är laggfritt så är det laggigt när jag kör bil med framåt vinkel alltså (normal). Som man börjar köra bil i början om du inte förstår. Det beror på vilket ställe jag kör. När jag kör typ till militär basen till norr från flygplatsen laggar det med normal kamera, när jag tittar bakåt laggar det inte, och när jag åker från militär basen till flygplatsen laggar det inte med fram kamera vinkel och då laggar det med bak kamera vinkel. Handlar det om minnen? Har 256 ram det räcker tror jag för att det är rekommenderar (Bäst) och man ska ha minst 64 mb ram (datorminne) tror jag. ATI Radeon 7000 har 64 mb ram och man är rekommenderar 16 mb ram (grafikminne). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ Karlsson Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Är inte så duktig på sånt här men kommer jag att kunna spel sa. Jag har en 2,79 GHz, 512 mb ram och ett radeon 9600 grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Är inte så duktig på sånt här men kommer jag att kunna spel sa. Jag har en 2,79 GHz, 512 mb ram och ett radeon 9600 grafikkort Ja, du kommer utan problem att kunna spela SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ Karlsson Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Ja, du kommer utan problem att kunna spela SA.OK, tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts