ZliPp Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Ja, tycker ni det är bra med friendly fire, i spel som tex cs och cod? Själv tycker jag det är irriterande med ff(ff=friendly fire), man skjuter så springer någon teammate förbi så man sjuter honom, så blir man kickad . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Beror på hur stränga dom e på servern. Man borde typ ha 5 chanser sen blir man kickad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Beror på vilket spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Ff äger ju Fett kul att döda dom i änns eget lag om det går skit för en själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Ibland hatar jag det. Som när jag spela Ghost recon2 till xbox så dödade en i mitt lag mig. Så döda jag tillbaka. Så sköt han mig sen. Så hölll de på så hela tiden. Vi dödade varandra minst 30gånger var Redigerad 8 maj, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Vote:friendly fire??? Vad är det har inte cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Kommer ihåg när jag lira CoD och det blev helt krig med friendly fire. Det var skitkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) *borta* vote:null Redigerad 8 maj, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Vote:friendly fire??? Vad är det har inte cs .friendly fire finns nästan på alla multiplayer action spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anarchy Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 .friendly fire finns nästan på alla multiplayer action spel Det där var inte precis nåt svar på hans fråga. Till Oldsmobile: Friendly fire är när man skjuta på sina teammates så att de tar skada. Visa spel kan man stänga av detta på, och i andra finns det helt enkelt inte. Hoppas att du förstog vad jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Jag tycker FF är bra, vad skulle ett klankrig vara utan ff? Det är ju i ff hela jäkla humorn ligger! Nog händer det att naabs skjuter en i ryggen och man blir rasande men, sånt får man tåla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Själv tycker jag det är irriterande med ff(ff=friendly fire), man skjuter så springer någon teammate förbi så man sjuter honom, så blir man kickad . Eehh du brukar jue låta ganska glad i skolan när du berättar at du kör me ff hur du brukar skjuta alla i ditt team o disconnectar + du brukar t.o.m dig för tk ( teamkiller ) Redigerad 8 maj, 2005 av Icebear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Nej, gillar inte friendly fire. Men det beror på vilket spel. Redigerad 8 maj, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Servrar där man skadas själv när man stjuter på nån annan är ganska bra. men irreterande om man tror att det är en fiende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Eehh du brukar jue låta ganska glad i skolan när du berättar at du kör me ff hur du brukar skjuta alla i ditt team o disconnectar + du brukar t.o.m dig för tk ( teamkiller ) Jaja, men när man spelar seriöst är det inte så kul om man bir tkad flera gånger. Fast väldigt kul när man är på damp humör. Edit ff äger på battlefield , skönt o ligga och snipra på teammates. Redigerad 8 maj, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Friendly Fire är ju roligast! Om alla på servern kan hantera detta och inte går runt och teamkillar hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Vad sägs om en TK server på CoD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 FF är ju kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 I vissa spel är ju friendly fire en viktig ingrediens, den höjer realismen och spelvärdet. Kör man utan ff kan man ju vara hjärndöd och ändå klara sig, det gäller ju då bara att skuta på allt som rör sig (och vissa föremål som inte rör sig, ex. campers). FF tvingar ju en att se efter om fienden just är en fiende, och inte en ont anande kompis. Det finns ju självklart folk som bara förstör genom att utnyttja ff till att döda folk i samma lag. Kör man med oseriösare spelare kan det ju då vara ok att stänga av ff (om det går i spelet), men då försvinner ju lite av realismen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Servrar där man skadas själv när man stjuter på nån annan är ganska bra. men irreterande om man tror att det är en fiende. De tycker jag också, men på vissa servrar bli man kickad när man av misstag tkar. Och som vigge sa så höjer det realismen med ff, fast ändå irriterande om man blir kickad direkt när man tkar, eller om någon dödar teammates med flit.(Brukar bara göra det ibland ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts