Azore Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Nej oftast inte och dom passar inte enbart till USB 2.0 Men den här Denver-spelaren jag hittade hade USB2.0 *arg* Men kan jag föra över MP3-låtar med mitt USB1.1-kort fast spelaren ska användas till USB2.0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Men den här Denver-spelaren jag hittade hade USB2.0 *arg* Men kan jag föra över MP3-låtar med mitt USB1.1-kort fast spelaren ska användas till USB2.0? Det ska gå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Det ska gå... Okej, men du är inte säker? Vill ju inte köpa den om jag inte kan använda den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Okej, men du är inte säker? Vill ju inte köpa den om jag inte kan använda den. Du kan ju allttid ringa och fråga eller skicka ett e-mail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Du kan ju allttid ringa och fråga eller skicka ett e-mail Jo jag får göra det, tänkte bara höra här först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) Det finns bara 1 Mp3-spelare sopm jag kan rekomendera stort: DMC 8280 <----------- LÄNK Redigerad 9 maj, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Det finns bara 1 Mp3-spelare sopm jag kan rekomendera stort: DMC 8280 <----------- LÄNK Den där MP3-spelaren påminner mig om en av dina trådar. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=27222&hl= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Men den här Denver-spelaren jag hittade hade USB2.0 *arg* Men kan jag föra över MP3-låtar med mitt USB1.1-kort fast spelaren ska användas till USB2.0? Jag kunde föra över låtar till min USB 2-spelare (Sandisk 256 MB), och jag hade USB 1-kort. Så ja, det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Jag kunde föra över låtar till min USB 2-spelare (Sandisk 256 MB), och jag hade USB 1-kort. Så ja, det går. Tack då vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Har kollat en del på teknikmagasinets Denver MP-106 128MB. Den kostar 399 kr, 256MB-versionen kostar 499 kr, alltså bara 100 kr mer, är det värt det eller räcker 128MB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Köp 256 mb! 128 är typ 20 låtar eller nått. skitlite!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Det får väl plats ca 60 låtar på en med 256 mb ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) Ganska stora låtar åxå.. Redigerad 9 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Beställde Denver 256 MB från Teknikmagasinet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Ska dra å köpa denna innan veckan är slut. drar te gammleby nästa vecka såå. http://www.elgiganten.se/is-bin/intershop.static/WFS/store-elgigantenSE-Site/-/sv_SE//images//ctmuvon200512_mx.jpg Kompakt MP3/Radio-spelare med LCD display och 512MB lagringskapacitet. Med inbyggd mikrofon kan den även användas som diktafon. Levereras med stereo hörlurar/armband och hållare med clips. USB 2.0-kontakten gör det enkelt att överföra MP3-filer från datorn. å radio å shit. som man ändå inte använder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts