MAFIA_KING Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 När jag har skrivit och tryckt enter kommer det bara: "Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare: hej" Vart så i typ 1 timme. Vet ngn felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Får upp samma fel ibland när jag använt "rita för hand" riktigt irriterande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Ja så är det för mig med, jag har rita funktionen men det blir ALLTID så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 SÅ vart det för mig så jag fick skicka en fil till han där det stog att jag inte kunde skriva till han sen startade jag om msn och sen funkade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Ingen som vet felet? ajg börjar bli åt helvete irreterad nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Brukar hända så för mig med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 JAg vill inte veta att det händer för er, jag vill bara ha hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Det hjälper inte med att logga ut/logga in eller starta om datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Noppesi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Mitt msn e också fuckat.. men inte samma sak. Min autologin funkar inte. Och så ser jag inte dom jag snackar meds namn utan bara deras epost-adress. Msn suger. Redigerad 8 maj, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Och så ser jag inte dom jag snackar meds namn utan bara deras epost-adress. Msn suger. Ja börja skratta du kan ju ändra så du ser deras namn iställe.. kommer dock inte ihåg vart... *5 min senare* nu hitta ja... ta upp msn rutan (där du ser dina kontakter) tryck på Kontakter > Hantera kontakter > Visa kontakter efter > Eget namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Ja börja skratta du kan ju ändra så du ser deras namn iställe.. kommer dock inte ihåg vart... *5 min senare* nu hitta ja... ta upp msn rutan (där du ser dina kontakter) tryck på Kontakter > Hantera kontakter > Visa kontakter efter > Eget namn Jasså. Msn är ändå segt. Ändras automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts