Funnylin Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Träna? Jag spyr upp maten jag äter, det funkar fint Ahh, det var mer min stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Vote: aldrig jag sprang mycket förut fasst sen sket jag i det, nu skulle jag inte ens springa om självaste fan var efter mig. Redigerad 8 maj, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 ~4 ggr i veckan, två på gymmet och två på golfbanan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Vote: Jag tränar aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 3 gånger i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 1 typ, men kanske ska börja mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Tränar aldrig, är inte med på gympan heller . Jag sitter bakom trumsetet till större delen av dagen.' Men man kanske borde röra på sig lite.. kanske borde börja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Tränar aldrig, är inte med på gympan heller . Jag sitter bakom trumsetet till större delen av dagen.' Men man kanske borde röra på sig lite.. kanske borde börja Från en skala 1-10, hur tjock är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Ahh, det var mer min stil. =omg orka ta Edins avatar, eller daah nä men tror ni jag orkar träna eller, nog att springa 2.2 km nån gång i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 =omg orka ta Edins avatar, eller daah Huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Vote: 3ggr (gym) 1 gång i veckan trummor också =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Hela veckan(2 fotboll, armbajsnignar varje dag, löpnignar osv.brukar jogga 3 en gång i veckan) så bra kondition har man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 armbajsnignar Hahahaha, måste medge att du är min idol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 1 gång i veckan trummor också =) Hehe tror han mena fysiska träningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Hehe tror han mena fysiska träningar Menar du att man spelar trummor genom att psykiskt slå på trummorna eller hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Hehe tror han mena fysiska träningar Jag räknade inte med trummorna, bara nämnde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 ...löpnignar osv.brukar jogga 3 en gång i veckan)... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Inga bestämmda gånger i veckan kör lite bänkpress ibland och brukar "dra mig upp" i en stång i taket fast typ aldrig konditions-träning...förutom på gympan i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Menar du att man spelar trummor genom att psykiskt slå på trummorna eller hur menar du? Menar du att slå på trummor är fysisk då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 ? Jag meanr att jag jobbar 3 km en gång i veckan. Km kom inte med förra posten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts