AE_Dave Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 2? Gympan? He he he nej men det räknas väl inte antar jag. Tränar typ aldrig, brukade iofs förut men nu har man blivit überlat. Jag har tusan svårt att springa en km utan att typ ramla ihop på golvet och dö eller nåt liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Vote:Jag tränar inte nåt. För att allas porter suger förutom motor sport,som är för dyrt att holla på me. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 5.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Hur räknar ni? Jag går inte på nån sport men har ju gympa och spelar mycket bandy med kompisarna. Men jag ska snart börja på pingis. vote : 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Hur räknar ni? Jag går inte på nån sport men har ju gympa och spelar mycket bandy med kompisarna. Men jag ska snart börja på pingis. vote : 2 Jag räknar endast seriös träning med förening. 4-6 gånger per vecka, alltså 5... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Jag tränar 3 gånger veckan. Taek Wondo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Tre, drei, three Spelar fotboll i vårt suglag som losar varje match med typ 5454-0 HAHAHA vikka e d? gick oxå i ett skitlag tills ja stack till dom som va 1 år äldre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 2 gånger i v fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Jag tränar 3 gånger veckan. Taek Wondo. Våran gympamajje är mästare i Taekwondo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 2 gånger i v fotboll. 2gånger!? det är lite. Vi tränade 4 ibland fem gånger när jag spela fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Votade fel 6 skulle de va.. ibland blir de 7.. ibland mindre om ja inte orkar.. men brukar va 6 typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Fem gånger.. Träning på mitt eget "gym" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Hur många armhävningar gör du varje dag? Tillräckligt många. =) Men när jag mår dåligt eller har ont nånstans tränar jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 När nån snubbe här ovan säger det så, ibland spelar jag baseball med några kompisar på sommaren... men det är inte nån speciell dag, det kanske är 2, 3 gånger i månaden eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Hahaha, alltså det är bara att skratta åt resultatet. Vi är tjockisar hela bunten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Jag tränar 3 gånger veckan. Taek Wondo. Håller med föregående talare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Tillräckligt många. =) Men när jag mår dåligt eller har ont nånstans tränar jag inte. Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Tränar inte med nå lag, kör fotboll o bandy med polare istället. Tränar lite hemma också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Träna? Jag spyr upp maten jag äter, det funkar fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Dagligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts