Guest Cyper Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Hur många gånger tränar ni på veckan? Själv tränar jag 3 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vote: Zero Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Tränar aldrig. Ser ingen anledning att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vote: Träning på Måndag, Torsdag och Söndag d.v.s 3 gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vote: Tränar aldrig Kom på att det gör jag visst, cyklar för att träna upp min fot (som jag bröt förra året) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vote: Träning på Måndag, Torsdag och Söndag d.v.s 3 gånger Jag tränar ochså 3 gånger! Mondag,tisdag och torsdag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) Går på gym 1 gång varannan vecka, och hemma kör man armhävningar och hantlar. Redigerad 7 maj, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 3 gånger fys varje vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Går på gym 1 gång varannan vecka, och hemma kör man armhävningar och hantlar. Hur många armhävningar gör du varje dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Måndagar och onsdagar... ibland match på helger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Aldrig, Vote: Jag tränar inte nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 När jag var yngre så... Men inte längre, fan vad lat man blivit på senare år. Vote: Noll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 När jag orkade, för mer än ett halvår sen och bakåt, gymmade jag 3-4gånger i veckan... nu tränar jag inte alls, surt när man har gymkort som kostar 1800 att man inte pallar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Tränar aldrig. Ser ingen anledning att göra det. .ord.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Träning Mån, tis , tor, fre match lör, sön Vote: 6 ggr veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Löpning: 2 gånger i veckan Gym: 3 gånger i veckan Spinning: 1 gång i veckan Fys(lite blandat): 1 gång i veckan Totalt 7 gånger.. Ibland blir det lite extra när vi har löpning och sånt på vanliga idrottslektioner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vote: Ingen träning alls! Ska börja cykla snart, när sommaren kommer och jag och mamma lagat min cykel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Tränar aldrig men däremot är jag ute och hjälper till när jag kommer hem. Tex håller på i skogen och sånt där. Det anser iaf jag är bättre motion än att träna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Tre, drei, three Spelar fotboll i vårt suglag som losar varje match med typ 5454-0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts