chiligr Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Den kocken var min kompis kusin och jag skulle vilja att det samlades lite tankar om detta så jag kan förmedla ert stöd till honom! Vad jag fattat det så stog de varandra nära! Skicka gärna glada tankar till mig så kan jag berätta för honom att ännu ett forum ger sitt stöd! Förövrigt så var det danne som var misstänkt...ifall nån va intredserad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Fan vad hemskt.... finns det bild på honom danne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Äre han danne med långt svart hår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Är det han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Japp det är han!...men jag fick precis meddelandet att han e släppt nu... Men ni har väl säkert sett löpsedlarna idag? Har inte läst artikeln själv men det sades välinte vem det var som var misstänkt heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Aha, väldigt intressant... Skvaller...orka med sånt. Låt polisen sköta sånt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Aha, väldigt intressant... Skvaller...orka med sånt. Låt polisen sköta sånt där. Precis vad jag tänkte! och aftonblade har enligt uppgift öändå ljugit i den artikeln! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Aha, väldigt intressant... Skvaller...orka med sånt. Låt polisen sköta sånt där. Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Bevisar min teori om att endast psykiskt störda söker till dokusåpor. (Det var ett skämt) ----- Tråkigt när någon dör, eller mördas rättare sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Skönt att höra att folk iaf lägger märke till det som hänt...jag menar, det händer ju över allt varje dag...kanske inte på löpsedlar då men iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Aj då.. Synd men tänk positivt det var han och ingen annan! eller nee den var inte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Direkt efter att jag skrev(nästan) så slöpptes danne ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Om det var han... Dumma fåne! Big Brother suger för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts