RadiuZ Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Vote: Super John Cleese, Rowan Atkinson och "feta killen från Jurassic Park" i samma film, älskar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Kollade inte, det var hockey samtidigt. Men jag har sett den innan, och då tyckte jag att den var väldigt rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Vote: Helt okej Rätt skoj på sina ställen. Gillar speciellt Atikinsons roll, "It's a race, It's a race". Fan va jag garva när han lalla nerför trappan med alla liggandes där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 och "feta killen från Jurassic Park" Wayne Knight "Hello, Newman" - Jerry Seinfeld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Vote: Funkar efter att ha sett den minst 8 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Vote:bra såg den i lördags (ller när den gick) och ahr den på dvd, bland dom roligare filmer jag har sett. Kanske lite töntig på vissa ställen. För er o-utbildade tölpar (finns säkert någon här?) kan jag tala om att den är en re-make på en film från 1963 som heter "en ding-ding-ding-ding värld" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Riktigt rolig familjefilm, ja då. Jag tror att Rat Race var den allra första filmen jag "hittade i buskarna" för ett antal år sedan. Åh, det var tider det. Frozen Party och EpicLAN 2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 .det är inte den roligaste filmen jag har sätt men men rolig är den. det roligaste va ju när dom beställde horan upp till rumet och sa att hon skulle klippa tånaglarna på honom . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Riktigt rolig familjefilm, ja då. Jag tror att Rat Race var den allra första filmen jag "hittade i buskarna" för ett antal år sedan. Åh, det var tider det. Frozen Party och EpicLAN 2... Wiee. Buskmannens först fångst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Den är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Vote:Funkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Den är ju askul, Hitler-Mercan "Hello" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Har den på DVD o den e bra jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Funkar. Slutet är nog det värsta någonsin, så oerhört dåligt. Usch. Editation. Smått överdrivet uttryckt, men jag gillar att uttrycka mig starkt =) Redigerad 10 maj, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts