axek Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Som de flesta nog vet så gick Rat race på 4:an nyss. Jag har sett den förut och kommer se den igen för den e så himla klockren Men nu undrar jag vad ni tycker? Vet ni nån liknande som ni tycker e bättre?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Funkar. Såg den nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) En av de få filmer som har fått mig att förstå hur en person med astma känner sig. Redigerad 7 maj, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vote: Bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 En av de få filmer som har fått mig att förstå hur en person med astma känner sig. Det lät negativt, har jag fel??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) Det lät negativt, har jag fel??? Gjorde det antagligen, är väl relativt subjektivt. Vad jag menade var att jag inte kunde andas, och visst, det kan ju bero på att någon höll mig hårt om halsen, men jag syftade på att jag skrattade så att lungorna fick svårt att andas åt mig. Redigerad 7 maj, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) Borta Redigerad 7 maj, 2005 av mons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vote: Bra. Garvade så ini helsike åt nazist-delen, eller vad man ska kalla den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Har inte sett den, har jag missat något bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Den är iofs rolig som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Den är asrolig. Särskilt Rowan Atkinson (Mr.Bean för dom ovetande) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Den är asrolig. Särskilt Rowan Atkinson (Mr.Bean för dom ovetande) "Im wiening, Im wiening" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Jag har aldrig sett den, vad handlar den om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Bra Alla scener är liksom inte bäst elelr roliga. Men när Rowan Atkinson är i bild så är det roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Skratta som bara den... Men jag tyckte "nazist" delen va lite smaklös... Jag är glad att någon skjöt mot honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vote: Funkar, har den på DVD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Första gången jag såg den garvade jag arslet av mig. Andra gången jag sågden garvade jag. tredje gången jag såg den skrattade jag. Och nu... nu´skrattade jag lite halvtdå och då, men första gången jag såg den var den underbar. vote: helt ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Tror den är bra, har sett den, men somnade. Inte för att den sög, utan för att jag var trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Den är jäkligt bra men inte bäst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Den är rolig men inte den bästa komedi filmen jag har sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts