Egget91 Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) Tycker ni att man ska kunna stajla alla fordon. Det tycker iallafall jag Man ska även kunna stajla båtar genom att åka in i en transfende som ligger ute i havet Redigerad 8 maj, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) Vote: Ja, eller jag tycker man ska kunna modda alla bilar på Wheel Arch Angels Edit: skrev TransFender innan och så ska det inte va! Redigerad 7 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Ja, jag tycker samtliga bilar skulle kunna moddas hos Wheel Arch Angels. Tycker även att motorcyklar skulle kunna moddas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Allt ska kunna moddas tycker jag, Även ett plan. Och sen ska man kunna modda fullt på alla bilar. Eftersom bilar som redan är snabba kan man inte modda lika mycket, som bilar som är sega. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Nitro på en NRG-500... aaaah.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Biker Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Jag skulle gärna se att det var lite mer som NFSU 2 när det gäller trimmning stylening. Självklart förstår jag att det skulle vara VÄLDIGT svårt nästintill omöjligt att få med en riktigt utarbetad shop och allting annat så som världen ( ) alla människor som faktist åker någonstans. Hoppas dom skiter i att göra en online version och fortsätter så som dom gjort nu. Hoppet från gta 1 till 2 var la inte så jättestort hoppet från 2-3 var STORT 3-vice city var någorlunda lagom hoppet från Vice till San Andreas var VÄLDIGT VÄLDIGT stort! Hoppas på dom gör ett större hopp mellan SA till (Insert gta name here). Bara jag som tycker så här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Nitro på en NRG-500... aaaah.... NEHEDU! det är FCR som regerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Vote: Ja Varför skulle man inte få göra det? Edit: Menar du på PS2 eller till den kommande PC-versionen? Redigerad 8 maj, 2005 av stuffat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Biker Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) FCR-900 har härligast ljud (ser coolast ut också) Men nrg-500 har tamefaan det härligaste draget i hela liret, ensitscuts och rr-stuk på hela hojen gör den exeptionell på sf's gator om man vill leka race xD Redigerad 8 maj, 2005 av Biker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Det är bara 20 stycken som har röstat! KOM IGEN NU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Det är bara 20 stycken som har röstat! KOM IGEN NU! 88.46% som röstat på Ja, betyder alltså att vi tycker det borde gå att modda alla bilar. Behövs fler röster? Vad har du för användning av rösterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Vote: Ja, självklart tycker jag att man skulle kunna modda alla bilar. Men bara det inte blir fler buggar eller att det hackar mer! Biker: Jag håller med. R* har också väldigt mycket att fixa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Vote: Ja eller de som går förstås, det går tex inte att få in alla i modgaragen men det hade fan vart ball att modda golfbilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Tycker man borde kunna göra en egen paintjob, tex skriva sin tag DRAFT i eldflames:P o va nice . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts