Sonic Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Hej när gta vic city kommer ut till pc tycker jag att det ska ha ett eget forum eller vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 nej... det räcker med ett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Hej när gta vic city kommer ut till pc tycker jag att det ska ha ett eget forum eller vad tycker ni? varför två?? Jag menar det är samma spel fast det ena är på ps2 och andra till pc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Men deet var en bra idé... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 men onödigt och kanske dyrare för hultan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 men onödigt och kanske dyrare för hultan. nej det kostar inget extra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 varför två?? Jag menar det är samma spel fast det ena är på ps2 och andra till pc... Fast det kommer nog komma rätt många frågor som redan har frågats och besvarats tusen ggr från de som inte spelat VC på PS2 (jag bla )... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Fast det kommer nog komma rätt många frågor som redan har frågats och besvarats tusen ggr från de som inte spelat VC på PS2 (jag bla )... Ja det får man ju räkna med.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Jepp, jag har inte heller spelat det än, och jag tänker inte göra det förrän det kommer till PC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts