Jacker Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Jag har lite att säga om det. Öka maxstorlek på avtarerna, nuvarande maxstorlek är lite snål i jämförelse med andra forum. Max antal tecken i signaturern borde också ökas till minst 400. Det är ganska störande att man inte kan ha en bild och lite text under den. Jag kan t.ex inte färlägga texten på min nuvarande sig, för det är mer än 200 tecken! Och jag tror inte folk börjar göra större signaturer p.g.a en sån ökning, man kan ju ha för stora bilder redan nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Instämmer... Det är ju självklart att man ska få ha något större avatarer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Och självklart en sänkning på antalet pixlar till 300x200! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Och självklart en sänkning på antalet pixlar till 300x200! Nej nej, det är ju höjden som är jobbig... sänka till 300x100 vorre bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Instämmer... Det är ju självklart att man ska få ha något större avatarer... Instämmer också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Fler tecken i singaturen skulle vara bra. Jag fick döpa om filerna till 1 bokstav och hitta den upload sidan med minst tecken i adressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Instämmer ! öhm..oj jag hadeju lämnat ! hejdå ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Nej nej, det är ju höjden som är jobbig... sänka till 300x100 vorre bättre Exellent *gnuggar händerna* Till er som tycker att det är lite; min är 77 hög och Kalles är 50. Det går att göra små signaturer! Redigerad 8 maj, 2005 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Signatur-gränsen är väl ok, men avatar-gränsen borde vi ändra på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Större signaturer kan bli jobbigt, men lite större avatarer stör nog ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Större signaturer kan bli jobbigt, men lite större avatarer stör nog ingen. Med större signaturer menas inte större bilder, utan fler tillåtna tecken i signaturen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Med större signaturer menas inte större bilder, utan fler tillåtna tecken i signaturen Jag syftade på det här, Nej nej, det är ju höjden som är jobbig... sänka till 300x100 vorre bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Jag syftade på det här, 300x100 är så stort/litet som bilden jag bifogar = mycket mindre än vad reglerna idag tillåter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Längden på bilderna är det väl inget fel på. Det är höjden som är störande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Men.. Men... Men min är juue 148 pixlar hög Det borde vara gräns på 149 pixlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Signaturen är bra, men avataren borde vara större Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Sry för dubbelpost. Antal tecken i signaturen borde också vara större Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Sry för dubbelpost. Antal tecken i signaturen borde också vara större Du vet väl att det finns en knapp som heter "Edit". Den ligger precis vänster om "Quote" knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Du vet väl att det finns en knapp som heter "Edit". Den ligger precis vänster om "Quote" knappen. Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Du vet väl att det finns en knapp som heter "Edit". Den ligger precis vänster om "Quote" knappen. Det måste få vara okej med dubbelpost ibland. Hade användt "edit" hade troligen ingen upptäckt hans inlägg. Det var faktiskt en vecka mellan inläggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts