VickeX Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Vi letade maskar till en NO lektion nä men Worms:Armagedon e ju kul fast jag testade Worms 3D o det va inte så kul Jo W:A är kul. Hittade W:WP i en buske ikväll. Roliga uppdrag. Skjuta med minbåten. ^^ Annars var det fulare (menyer) än W:A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Brukar låna Worms World arty av en kompis, råkul och så har jag Worms Armageddon, som inte är riktigt så kul. Jag tycker Worms 3D är bångstyrigt och håller inte samma spelmässiga klass som föregångarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 HALLÅÅÅÅÅ?! Det är intearmageddon som gäller, det är united! Vet ej om nån sagt detta då jag inte läst igeom mer än inlägg nummer 1... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 HALLÅÅÅÅÅ?! Det är intearmageddon som gäller, det är united! Vet ej om nån sagt detta då jag inte läst igeom mer än inlägg nummer 1... Lol. Om det Wore armageddon som gällde så skulle topicen dö ut lika snabbt som du skulle hinna säga. Yo mother fucker. ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÅÄÖ Och läs topicens namn,... Snacka Worms Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_Dizzy_Cat Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Jag spelar den för fullt! Men när jag ska spela via nätet genom spelet så blir de knas... Jag är så bra på Worms att jag kom till Elit på Liv eller död delen utan att förlora. Visseligen spelade jag på elit när jag kom dit och förlorade men sen vann jag! Det är därför jag söker hjälp för att kunna spela på nätet mot andra... Vad kan vara fel??? Jag kommer till själva välja spel sidan men längre än till att börja spela så blir de knas! Jag kom fram en gång och då tog de slut på en gång, alla gav upp... knasigt.. Vad är fel!?? Hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Jag spelar den för fullt! Men när jag ska spela via nätet genom spelet så blir de knas... Jag är så bra på Worms att jag kom till Elit på Liv eller död delen utan att förlora. Visseligen spelade jag på elit när jag kom dit och förlorade men sen vann jag! Det är därför jag söker hjälp för att kunna spela på nätet mot andra... Vad kan vara fel??? Jag kommer till själva välja spel sidan men längre än till att börja spela så blir de knas! Jag kom fram en gång och då tog de slut på en gång, alla gav upp... knasigt.. Vad är fel!?? Hjälp! Vilket spel snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_Dizzy_Cat Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Vilket spel snackar du om? Jag spelar Worms armageddon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 (redigerad) Ey alla Worms' Fan's. Här kan vi snacka om allt innom kategorin Worms. Det fins ju de klasiska "Worms Armageddon" men också dom nyare spelen "Worms 3D" och "Worms 4, Mayham" som ännu inte kommigt ut. Worms 4 Mayham släpptes ju för tre år sen. Det är faktiskt riktigt kul tillsammans med några polare. Edit: Missade ett år... Redigerad 20 mars, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Det är ju från 2005 Förstår inte att ni tycker att worms 3d är tråkigt! Underbart spel ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Worms 4 Mayham släpptes ju för tre år sen. Det är faktiskt riktigt kul tillsammans med några polare. Edit: Missade ett år... Topicen är från 05. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Worms 4 Mayham släpptes ju för tre år sen. Mouahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Topicen är från 05. Mouahahaha ... ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Går det att få tag på Worms som freeware någonstans? Helst det första. Är barnsligt förtjust i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 WWP äger alla andra spel, nästan. Ett av mina absoluta favoritspel än idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 (redigerad) WWP äger alla andra spel, nästan. Ett av mina absoluta favoritspel än idag. Det ända jag saknar är att kunna editera vapen, som i tvåan. Edit: Fan, tror jag ska ta och installera Worms 2 igen. Redigerad 21 mars, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_Dizzy_Cat Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Jag har bara worms armageddon och de spelet är jätte kul men börjar bli lite tråkigt eftersom jag bara vinner hela tiden... Men de finns saker jag inte klarat av än! t.ex. den där basoca träningen på guldnivå. Fattar inte hur man ska ta målet som finns i den lådformade balkfyrkanten längst bort, hur gör man? Iallafall som hoppas jag att mitt nätspel kommer igång för jag tänker vinna! (de är knas med nätspelet) Är det någon som spelar worms armageddon på nätet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Hur spelar man online på WWP? Har för mig att jag gjort det förut, men nu vet jag inte vad man ska göra.. Klickar på "Wormnet-spel över Internet" men där finns ju bara ett diagnostikverktyg typ? Har den senaste patchen och orginalspel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Hur spelar man online på WWP? Har för mig att jag gjort det förut, men nu vet jag inte vad man ska göra.. Klickar på "Wormnet-spel över Internet" men där finns ju bara ett diagnostikverktyg typ? Har den senaste patchen och orginalspel.. Det är nog ändå inte lönt. Inte många som spelar WWP online numera. Mycket fler som spelar W:A online. Och det är enligt mig roligare också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Nevermind, jag hittade det nu. Vad är det som du tycker är bättre med WA då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Nevermind, jag hittade det nu. Vad är det som du tycker är bättre med WA då? Fler spelare, bättre stämning. Sedan är det någonting med spelet i sig jag gillar bättre. Kan inte sätta fingret på vad dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts