VickeX Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Ey alla Worms' Fan's. Här kan vi snacka om allt innom kategorin Worms. Det fins ju de klasiska "Worms Armageddon" men också dom nyare spelen "Worms 3D" och "Worms 4, Mayham" som ännu inte kommigt ut. Jag börjar väll med en fråga om Worms Armageddon och online möjligheten med Wormnet. När jag hostar ett spel så kan inga joina det. Jag frågar om dom kan joina men det kan dom inte. Och jag undrar också om någon har lösningen på varför min "create map" screen är helt svart. De nyaste Patcharna och Updatesen hittar ni på http://wa.team17.com/ First blood Let's Goo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) Jag har en sak att säga;Worms 3D suuuger.... Edit: Dom andra gammla spelen är roliga! Redigerad 7 maj, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 WWP 4 life! Dyrkat worms sen jag var en liten tysk knatte i minishorts med hängslen. eller inte, men sedan jag var liten iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Jag har en sak att säga;Worms 3D suuuger.... Edit: Dom andra gammla spelen är roliga! Det är kul. Men det enda jag tycker är dåligt är att man har så få vapen :'( Någon som har svart på mina frågor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Worms World Party Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Worms World Party Har det spelet. Fast har inte lirat på flera år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Worms World Party Älska dom svenska rösterna som är med. ''Du ska få!''. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Har spelat Worms Armageddon. Men de nyare Worms i 3D kan väl ändå inte vara bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Worms var bra, men Worms Armageddon är väl knappast en klassiker? Jag köpte Worms 2 när släpptes och senare Worms Armageddon, men den största skillnaden mellan spelen var menysystemet. Worms har egentligen inte utvecklats alls från Worms 2 till Worms World Pary om man bortser från avstickarna som Worms 3D och Worms Blast som jag ändå inte gillade. Sammanfattning Klassiker: Worms och Worms 2 Bästa wormsspel nu: Worms World Party Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Worms var bra, men Worms Armageddon är väl knappast en klassiker? Jag köpte Worms 2 när släpptes och senare Worms Armageddon, men den största skillnaden mellan spelen var menysystemet. Worms har egentligen inte utvecklats alls från Worms 2 till Worms World Pary om man bortser från avstickarna som Worms 3D och Worms Blast som jag ändå inte gillade. Sammanfattning Klassiker: Worms och Worms 2 Bästa wormsspel nu: Worms World Party Jaja. Alla borde använda Armageeditor om ni har WA. Wäldigt kul att göra bazokaskott lika kraftfull som bananabomb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Worms: Fort under Siege är ganska skoj ..är det enda Worms i 3D som jag spelat :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Har det spelet. Fast har inte lirat på flera år. Jag har osså det... Men sist jag spelade det var väll för ett år sedan Älska dom svenska rösterna som är med. ''Du ska få!''. aaa! Rätt ballt spel ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Röster?. Er som ääälskar dom kan ju ladda ner dom här rösterna. Svenska röster från armageddon... Ja så kan det ju gå... THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND You cannot upload this type of file .. Man kan inte ladda upp zippade filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Jag har Worms till PS1. Jag spelar fortfarande det rätt så ofta med kompisar eftersom det finns oändligt med banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Ingen vet vad man behöver för att kunna hosta ett game så andra kan joina :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Nån som vet om en gratisverion av nåt gammalt spel har släppts? skulle gärna ladda ner ett av de äldra från nätet, orkar inte "köpa" que och bin för att sedan köra dom i min "daemon-floppy" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Nån som vet om en gratisverion av nåt gammalt spel har släppts? skulle gärna ladda ner ett av de äldra från nätet, orkar inte "köpa" que och bin för att sedan köra dom i min "daemon-floppy" Haha.. Bra sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Nån som vet om en gratisverion av nåt gammalt spel har släppts? skulle gärna ladda ner ett av de äldra från nätet, orkar inte "köpa" que och bin för att sedan köra dom i min "daemon-floppy" Och det var inte bara lite offtopic? ONTOPPIC TACK Lite Wormnet termer. Someone plz host a game?* Kan någon vara snäll att fixa ett spel? RR anyone?* NinjarepRace någon? W2W plz* Vägg till Vägg, Snälla w2w. du måste nudda väggen längst bort vänster och längst bort höger och ta en låda innan du kan attackera. RR. Du ska komma först till mål i en uppbygt bana med hjälp av ditt ninjarep. Shoppa. Du måste ta en låda för att kunna attackera. Om du har vapen som kan användas från rep så måste du använda dom från rep. Bortsätt från Minigun och eldkastare och sånt.... Orkar inte komma på fler just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 3D suger, men WWP äger! Fick lust att installera det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Vi letade maskar till en NO lektion nä men Worms:Armagedon e ju kul fast jag testade Worms 3D o det va inte så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts