Jump to content

Worms topic.

VickeX
 Share

Recommended Posts

Ey alla Worms' Fan's.

Här kan vi snacka om allt innom kategorin Worms. Det fins ju de klasiska

"Worms Armageddon" men också dom nyare spelen "Worms 3D" och "Worms 4, Mayham" som ännu inte kommigt ut.

Jag börjar väll med en fråga om Worms Armageddon och online möjligheten med Wormnet.

När jag hostar ett spel så kan inga joina det. Jag frågar om dom kan joina men det kan dom inte.

Och jag undrar också om någon har lösningen på varför min "create map" screen är helt svart.

De nyaste Patcharna och Updatesen hittar ni på http://wa.team17.com/

First blood :P

Let's Goo

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Worms var bra, men Worms Armageddon är väl knappast en klassiker? Jag köpte Worms 2 när släpptes och senare Worms Armageddon, men den största skillnaden mellan spelen var menysystemet. Worms har egentligen inte utvecklats alls från Worms 2 till Worms World Pary om man bortser från avstickarna som Worms 3D och Worms Blast som jag ändå inte gillade.

Sammanfattning

Klassiker: Worms och Worms 2

Bästa wormsspel nu: Worms World Party

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Worms var bra, men Worms Armageddon är väl knappast en klassiker? Jag köpte Worms 2 när släpptes och senare Worms Armageddon, men den största skillnaden mellan spelen var menysystemet. Worms har egentligen inte utvecklats alls från Worms 2 till Worms World Pary om man bortser från avstickarna som Worms 3D och Worms Blast som jag ändå inte gillade.

Sammanfattning

Klassiker: Worms och Worms 2

Bästa wormsspel nu: Worms World Party

Jaja. Alla borde använda Armageeditor om ni har WA. Wäldigt kul att göra bazokaskott lika kraftfull som bananabomb.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån som vet om en gratisverion av nåt gammalt spel har släppts?

skulle gärna ladda ner ett av de äldra från nätet, orkar inte "köpa" que och bin för att sedan köra dom i min "daemon-floppy"

Och det var inte bara lite offtopic? :D ONTOPPIC TACK :P

Lite Wormnet termer.

Someone plz host a game?* Kan någon vara snäll att fixa ett spel?

RR anyone?* NinjarepRace någon?

W2W plz* Vägg till Vägg, Snälla

w2w. du måste nudda väggen längst bort vänster och längst bort höger och ta en låda innan du kan attackera.

RR. Du ska komma först till mål i en uppbygt bana med hjälp av ditt ninjarep.

Shoppa. Du måste ta en låda för att kunna attackera. Om du har vapen som kan användas från rep så måste du använda dom från rep. Bortsätt från Minigun och eldkastare och sånt....

Orkar inte komma på fler just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor