Moroni_Family Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jag tycker att det skulle funnits mera Ozzy Osbourne och 2 pac låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Sluta snacka om att det skulle vara mer 2pac låtar 2pac var fan inte så känd på den här tiden han hade släppt sin första skiva men för det var inte han så känd! dom som skulle vara med är: N.W.A - Sragit Outta Compton Coolio - Gangstas Paradiese kommer inte på fler just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Tycker att de kunde haft med Deep purples highway star. Den ultimata åka-bil låten. JA fatta att åka i maxfart på motorvägen med den i högtalarna Redigerad 11 maj, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Black Sabbath - Iron Man (K-DST) AC/DC - Back in black (K-DST) AC/DC - For these about to rock (K-DST) Judas Priest - Livin' after midnight (K-DST) Judas Priest - Breaking the law (K-DST) Alice Cooper - Poison (K-DST) Twisted Sisters - Where not gonna take it (K-DST) AC/DC - Rock'n'roll Aint noise pollution (K-DST) Kiss - Rock'n'roll all night (K-DST) Van Halen - Jump (K-DST) Motörhead - Ace of Spades (Radio-X) Redigerad 13 maj, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 2 pac Changes 2 pac Hit'Em Up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Pink floyd hade varit bra.speciellt Money. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Black Sabbath - Iron Man (Radio-X) AC/DC - Back in black (K-DST) AC/DC - For these about to rock (K-DST) Judas Priest - Livin' after midnight (K-DST) Judas Priest - Breaking the law (Radio-X) Alice Cooper - Poison (K-DST) Twisted Sisters - Where not gonna take it (K-DST) AC/DC - Rock'n'roll Aint noise pollution (K-DST) Kiss - Rock'n'roll all night (K-DST) Van Halen - Jump (K-DST) Motörhead - Ace of Spades (Radio-X) Nästan alla låtar på RadioX var nutid på den tiden, den äldsta låten på den kanalen är från -87 och Black Sabbath och Judas Priest och så är 70-tals låtar. Men annars var det sköna låtar kanske inte Twisted Sister. Men Ace Of Spades är fan en av världens tyngsta låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Nästan alla låtar på RadioX var nutid på den tiden, den äldsta låten på den kanalen är från -87 och Black Sabbath och Judas Priest och så är 70-tals låtar. Men annars var det sköna låtar kanske inte Twisted Sister. Men Ace Of Spades är fan en av världens tyngsta låt Oj, tänkte inte på det ska editera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 2 pac Changes .den låten är väldigt bra men jag tror inte att det skulle passa in i slumen där det är gängkrig. tänk dig att du åker i ett ballas-område och ska göra en driveby, plötsligt så börjar den spelas på RLS när du och dina homies ska skjuta. inte så passande precis . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Sluta snacka om att det skulle vara mer 2pac låtar 2pac var fan inte så känd på den här tiden han hade släppt sin första skiva men för det var inte han så känd! dom som skulle vara med är: N.W.A - Sragit Outta Compton Coolio - Gangstas Paradiese kommer inte på fler just nu Ööhh, jag får skriva vad jag vill, man skulle skriva vilka låtar man ville ha med, och många kanske gillar 2 pac så släng dig i vägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Jag tycker Pantera - Cowboys From Hell! En riktigt härlig metal klassiker från 1990! EDIT: På Radio-X såklart! Redigerad 15 maj, 2005 av Lofon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Ööhh, jag får skriva vad jag vill, man skulle skriva vilka låtar man ville ha med, och många kanske gillar 2 pac så släng dig i vägen Aa det har du rätt i men va fan så du vill ha låtar som släpptes 5 år senare än när spelet utspelar sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 .den låten är väldigt bra men jag tror inte att det skulle passa in i slumen där det är gängkrig. tänk dig att du åker i ett ballas-område och ska göra en driveby, plötsligt så börjar den spelas på RLS när du och dina homies ska skjuta. inte så passande precis . Då är det ju bara byta kanal, ljushuvud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Då är det ju bara byta kanal, ljushuvud Jo visst kan man det men dom måste ju ändå ha musik som passar till spelet, ser du ingen logik . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Aa det har du rätt i men va fan så du vill ha låtar som släpptes 5 år senare än när spelet utspelar sig I Don't Give A Fuck. Är den fem år äldre än San Andreas utspelningen eller?. Nej den är med på skivan 2Pacacalypse Now som släpptes 1991. San Andreas utspelar sig 1992 så man kan visst ha mer Tupac låtar om man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 I Don't Give A Fuck. Är den fem år äldre än San Andreas utspelningen eller?. Nej den är med på skivan 2Pacacalypse Now som släpptes 1991. San Andreas utspelar sig 1992 så man kan visst ha mer Tupac låtar om man vill Jaa men hur många kända låtar var det med på den skivan då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jaa men hur många kända låtar var det med på den skivan då Ja "Trapped" var ju ganska känd. Eller "If My Homie Calls". Dom var ju mer kända än "I Don't Give A Fuck" varje fall. Nu vill inte jag prata mer Tupac, jag kan inte han så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts