Alpha Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Metallica borde ju funnits på KDS-T Vilka andra låtar tycker ni saknas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Frågade mamma om hon visste om någon bra 90-talslåt. Joyride - Roxette, svarade hon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Frågade också min morsa hon sa Pink Floyd - Dark side of the moon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Metallica borde ju funnits på KDS-T Vilka andra låtar tycker ni saknas? Dom hadde nog passat bättre på Radio X. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Man tycker ju att Rockstar borde haft med någon Nirvana- eller Metallicalåt. Blev väldigt besviken på urvalet av musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Man tycker ju att Rockstar borde haft med någon Nirvana- eller Metallicalåt. Blev väldigt besviken på urvalet av musik. Ja, Nirvana ville man ju ha med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) Nått som jag saknar är Dr. Feelgood med Mötley Crüe. Den låten handlar om en kille som säljer knark i Hollywood, lite passande . den skulle vara med på RadioX. Metallica borde ju funnits på KDS-T K-DST spelar ju nästan bara klassiska 70-tals låtar, förstår inte riktigt varför Metallica ska vara med där. RadioX kanske, det är väl lite mera nutid Redigerad 7 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 De skulle tagit Ventura Highway istället för Horse with no name. Skulle inte det passat bättre så säg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) De skulle tagit Ventura Highway istället för Horse with no name. Skulle inte det passat bättre så säg? Klaga inte på A Horse With No Name, den är så härlig när man åker genom öknen Edit: Bara så ni vet Redigerad 7 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Tycker att dom borde haft med Red Hot Chili Peppers - Give it Away eller Under The Bridge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Klaga inte på A Horse With No Name, den är så härlig när man åker genom öknen Edit: Bara så ni vet Jag klagar inte. Det är en av världens bästa gitarrlåtar. Men däremot så är Ventura Highway snäppet bättre och namnet skulle passat bättre när man cruisade i Las Venturas. Anledningen till att de valde Horse with no name var för att den har legat etta på topplistan bland rocklåtarna på 70-talet. Det har inte Ventura Highway gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Man tycker ju att Rockstar borde haft med någon Nirvana- eller Metallicalåt. Blev väldigt besviken på urvalet av musik. Det blev jag med! Men jag har vant mig och nu kan man as många låtar nästan utantill, så ja älskar låtarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Bästa låten i spelet: Guns N' Roses - Welcome to the Djungle! Annars tycker jag att det skulle ha funnits mera Tupac! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7even Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Hårdrockarna är dagens "svennar" Spela hårdrock och åk på spö.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Vart faktiskt riktigt besviken på Radio X, det enda bra där (enligt mig) var guns´n roses- wttj och Ozzy men Hellraiser. om man jämför Vrock med Raido X så Äger lungt Vrock radioX. om ni fattar vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Vart faktiskt riktigt besviken på Radio X, det enda bra där (enligt mig) var guns´n roses- wttj och Ozzy men Hellraiser. om man jämför Vrock med Raido X så Äger lungt Vrock radioX. om ni fattar vad jag menar. Det var nog ett svårt urval, man fick ju bara välja mellan 1987 och 1992, och dom tog dem bästa banden på den tiden och tog det bandens bästa låtar. Det fanns ju inte så myckat band att välja bland om man gämför med Vice City. Det kunde dom välja mellan 1980 och 1986 och då fanns det väldigt många band och välja bland. Sen fanns ju K-DST också en rockkanal så det vart ju ännu svårare. Men sen tycker jag faktist att det är bättre låtar på RadioX än på Vice City. RadioX har bara stora namn, dom minst populära banden är ju t.ex L7, Faith No More och Jane's Addiction och är det några dåliga band? Men Vice City hade ju ännu mer låtar som inte är så populära nuförtiden t.ex Alcatrazz, Loverboy och Autograph, vilka är de? Men jag gillar ändå VRock mycket bättre p.g.a Laszlow och Too Young To Fall In Love med Mötley Crüe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Är det nån låt som ska skulle ha varit med så är det fan N.W.A - Straigt Outta Compton det är den som skulle passa in skit bra fast det hade inte vart fel me Coolio - Gangstas Paradies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Jag tycker det fattas massa gamal hederlig hiphop som tupac osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Dom hadde nog passat bättre på Radio X. Metallica e ju Rock inte Alternative Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Metallica e ju Rock inte Alternative Nej men Rock och Alternative är ungefär samma sak. Och det finns många band på RadioX som är "Rock" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts