gurfi Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) /4. jag har sagt det förut och jag säger det igen. om man inte har TV-IN så är det ingen idé att göra filmer. det blir dålig kvalité. men bortsätt från de. va det en handling i filmen eller hade du bara slängt ihop lite? det såg ut som att du hade slängt ihop lite. bry dig inte om att göra en stuntfilm heller om du har inte har TV-IN. vänta på PC-versionen istället om du vill göra en film så kommer du säkert få mer betyg (i alla fall av mig) än vad du fick nu. edit: voté: nej Redigerad 8 maj, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Jag slängde bara ihop klippen. Har redan gjort en stunt film med bättre kvalite, sen tog jag mer tid på mig att göra den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Kvaliten var inget vidare och inte musiken annars var den helt OK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dav89 Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Filmen var bra, musiken också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag tycker den suger lite, stunt filmen är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts