Jump to content

En film..

Guest Cyper
 Share

Var filmen bra?  

27 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest Cyper

Jag har gjort en ny film. Har klippit ihop en massa klipp som jag har på datorn.

Kvaliten på filmen är hyffsat bra, förutom på 2 klipp. Det är ingen lång-dryg film, utan ganska kort, kanske inte musiken passar är nämligen inte bra på att få musiken och filmen att ''smälta samman''

Men det är i allafall värt en nerladdning. OBS, Jag är en lite n00big på film. :P

http://rapidshare.de/files/1626873/SAN_ANDREASss.WMV.html

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper

Filmar med en simpel digital kamera och några böcker som håler den uppe.

Filmen som jag gjorde nu är och var inte den bästa.

Observera i allafall att jag kommer att göra en till film. En stunt film med cykel. det kommer vara bättre kvalite,bättre filmat,bättre,musik som passar in mer, och inte så lång-tråkiga klipp, dom kommen istället gå ganska hastigt fram. Jag har ännnu inte planerat hur lång filmen ska fara. med det blir 3-4 minuter eller mindre.

Edit: Filmen som jag gjorde nu var gjort av ihop slängda klipp, därför kanske den inte är den bästa. Och sen är det ganska dålig kvalite på den, och musiken passar inte riktigt in.

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper
Måste säga att den var väldigt rörig. Det funkar helt enkelt inte att spela in med digitalkamera. Det blir ofokuserat, störigt och mättnad bild. Färgerna blir fucked up och bilden flimrar.

Jag vet, men jag är n00b ochså. Håller på med en annan film nu, med bättre kvalite, och musik som smälter ihop med filmen. Det är en stunt film.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor