Guest Cyper Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) Jag har gjort en ny film. Har klippit ihop en massa klipp som jag har på datorn. Kvaliten på filmen är hyffsat bra, förutom på 2 klipp. Det är ingen lång-dryg film, utan ganska kort, kanske inte musiken passar är nämligen inte bra på att få musiken och filmen att ''smälta samman'' Men det är i allafall värt en nerladdning. OBS, Jag är en lite n00big på film. http://rapidshare.de/files/1626873/SAN_ANDREASss.WMV.html Redigerad 7 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Den var inte så bra, tyckte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Nä, jag måste ändra på mig. Orkar inte vara n00b längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Liknar mest en trailer men den var väl "normal" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Den var väl sådär. Väldigt dålig kvalitet, men helt sämst var den väl inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Tråkig... Det ska inte vara samma sak hela tiden.. Lixom dö dö dö... Det är lixom bättre om det händer Häftiga saker med större mellanrum.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vote: Sådär... En fråga: I början stog det "GTA San Andreas *Los Santos*"....vad gjorde du då i San Fierro en kort stund? Slutade ganska tvärt... +++++ Tre plus, av fem möjliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Håller på med en cykel film nu. Bättre kvalite,snabba häftiga stunt,bättre filmat och sen att ''hud mode'' är av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Jag säger som innan: Har man inte TV-in på sitt grafikkort så blir det inte något bra. Man kan ju inte direkt njuta av filmen för man sitter och stör sig på kvalitén, annars var det en godkänd film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Hur filmar du cyper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Filmar med en simpel digital kamera och några böcker som håler den uppe. Filmen som jag gjorde nu är och var inte den bästa. Observera i allafall att jag kommer att göra en till film. En stunt film med cykel. det kommer vara bättre kvalite,bättre filmat,bättre,musik som passar in mer, och inte så lång-tråkiga klipp, dom kommen istället gå ganska hastigt fram. Jag har ännnu inte planerat hur lång filmen ska fara. med det blir 3-4 minuter eller mindre. Edit: Filmen som jag gjorde nu var gjort av ihop slängda klipp, därför kanske den inte är den bästa. Och sen är det ganska dålig kvalite på den, och musiken passar inte riktigt in. Redigerad 8 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Vrf funkar dt inte att komma in på sidan nu?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Gå längst ner och klicka på ''Free''. http://rapidshare.de/files/1626873/SAN_ANDREASss.WMV.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Måste säga att den var väldigt rörig. Det funkar helt enkelt inte att spela in med digitalkamera. Det blir ofokuserat, störigt och mättnad bild. Färgerna blir fucked up och bilden flimrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 2/5 för ett tappert försök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Måste säga att den var väldigt rörig. Det funkar helt enkelt inte att spela in med digitalkamera. Det blir ofokuserat, störigt och mättnad bild. Färgerna blir fucked up och bilden flimrar. Jag vet, men jag är n00b ochså. Håller på med en annan film nu, med bättre kvalite, och musik som smälter ihop med filmen. Det är en stunt film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Hmm...Blev lite sugen på att meka ihop en film med digitalkameran nu....Tror jag går och gör det, Ni har en ny film ca 21:30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Hmm...Blev lite sugen på att meka ihop en film med digitalkameran nu....Tror jag går och gör det, Ni har en ny film ca 21:30 Ingen brådska, ta tid på dig och låt det ta den tid det behöver, så det blir en välgjord film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Mitt graffekort har ändå inte TV-IN så det blir skit ändå, Och så har min farsa gömt dosorna....Idiota....Tar klipp från andra filmer o sätter ihop dom istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Ingen brådska, ta tid på dig och låt det ta den tid det behöver, så det blir en välgjord film. Det felet ska inte hända mig igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts