Lindström Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Hmm...men vi har ju Win 98 kan man göra på ngt annat sätt då? (Citerar Vigge) Skaffa xp? du vet, det finns ju i "busken". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Skaffa xp? du vet, det finns ju i "busken". Hur menar du i "busken"...aha!....menar du *host*fildelning*host*? Men XP tar väl upp en massa plats på hårddisken? Redigerad 8 maj, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Jag vet ett tips om du ska privat surfa! 1. Skapa ett nytt konto på Windows. 2.Gå in på internet på kontot och surfa. När du har surfat klart loggar du ut från det tillfälliga kontot och går tillbaks till ditt eget. Sedan går du till kontrollpanelen och tar bort kontot! EDIT:Osäker om detta funkar på Windows 98. Redigerad 8 maj, 2005 av Master_sage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Yepp, om du har xp äre bara gå in på Kontrollpanelen\användarkonton\skapa nytt konto och fixa ett nytt till din farsa... och sedan kan du lägga till ett lösen på ditt konto så att han inte kommer in på det!! Wtf paratr du om? Jag snackar om att man skapar en alternativ profil för Firefox eller annan webbläsare som stödjer flera profiler, och sedan använder den för att browse:a "privat" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Hur menar du i "busken"...aha!....menar du *host*fildelning*host*? Men XP tar väl upp en massa plats på hårddisken? Ah, exakt det jag menar! Det tar 2,5 gb för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Alla bilder sparas väl i windowsmappen? Tar du t.ex "Öppna" på en porrfilm, så stannar den ju i windowsmappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 RavenE - njae.. det är väl inte porr. trodde mer att det var andra sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Tanka bara Firefox. Sedan använder du bara Firefox när du vill titta på saker ingen annan borde se... Använd Internet Explorer för vanlig surfning och Firefox för det där andra. Går fort och enkelt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Tanka bara Firefox. Sedan använder du bara Firefox när du vill titta på saker ingen annan borde se... Använd Internet Explorer för vanlig surfning och Firefox för det där andra. Går fort och enkelt... Att inte använda FF hela tiden? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Orkade inte läsa allt men klicka på Tidigare (Klockan ovanför adressfältet) och där kan man se alla sidor inom en veckas tid, Högerklicka på t.e.x Måndag och radera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Du kan också använda lite fildelare för att tanka ner din porr som du sen tar bort när du är klar. Gjorde jag förut, nu har jag egen burk så nu ligger det kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts