RavenE Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Om jag har varit ute på lite....ehhm..."privata" sidor på internet...hur ska jag göra för att få bort ALLA "bevis" på att jag har varit där? Jag brukar göra såhär: Verktyg -> Internet-alternativ -> Ta bort cookies Verktyg -> Internet-alternativ -> Ta bort filer Verktyg -> Internet-alternativ -> Rensa tidigare sedan brukar jag även göra en diskrensning: Start -> Program -> Tillbehör -> Systemverktyg -> Diskrensning Finns det ngt mer sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Tror inte det gör samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Tror inte det gör samma sak Hehe...okej Sorry om ni tycker att svaret är kort, och anser inlägget onödigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) Skaffa Firefox, och lek lite med Options->Privacy (EDIT: Inställningar->Sekretess på svenska) Redigerad 7 maj, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Om du är väldigt orolig så kan du ju alltid omformatera datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Du kan ju alltid söka efter Spyware efteråt för det är ofta hur mycket sånt skit på "Privata sidor". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Om ni har en brandvägg så är det redan för sent, om du inte har tillgång till den förstås! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vad då, så här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) Vad då, så här? Ja, fast ersätt "20" med "0". Sen (som du ser), så finns det en "Rensa allt"-knapp också... Redigerad 7 maj, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Det du säger att du brukar göra efter besök på "privata" sidor duger ganska bra, tror jag, såvida de andra som använder datorn inte letar ihjäl sig efter bevis mot att du porrsurfat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Jag brukar göra såhär: Verktyg -> Internet-alternativ -> Ta bort cookies Verktyg -> Internet-alternativ -> Ta bort filer Verktyg -> Internet-alternativ -> Rensa tidigare Finns det ngt mer sätt? Det brukar räcka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 konsumtionen av porr visar sig visst tydligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 konsumtionen av porr visar sig visst tydligt.. Hur menar du då? det enda jag "porrsurfar" på är snyggast.se.....men det kan väl knappast klassas som porrsurfning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Syns det även om man har eget konto och tar bort allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Skaffa en alternativ webbläsare (eller en alternativ profil för webbläsare som stödjer flera profiler, Firefox ex.) som du använder till att surfa "privat" med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Hur menar du då? det enda jag "porrsurfar" på är snyggast.se.....men det kan väl knappast klassas som porrsurfning? Varför vill du så gärna ha bort det så snabbt då..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Varför vill du så gärna ha bort det så snabbt då..? Därför att jag o pappa använder samma dator.... @: Vigge Kan man t.ex. ha en profil som heter "Alex", och en som heter "pappa"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Därför att jag o pappa använder samma dator.... @: Vigge Kan man t.ex. ha en profil som heter "Alex", och en som heter "pappa"? Yepp, om du har xp äre bara gå in på Kontrollpanelen\användarkonton\skapa nytt konto och fixa ett nytt till din farsa... och sedan kan du lägga till ett lösen på ditt konto så att han inte kommer in på det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Yepp, om du har xp äre bara gå in på Kontrollpanelen\användarkonton\skapa nytt konto och fixa ett nytt till din farsa... och sedan kan du lägga till ett lösen på ditt konto så att han inte kommer in på det!! Hmm...men vi har ju Win 98 kan man göra på ngt annat sätt då? (Citerar Vigge) "Skaffa en alternativ webbläsare (eller en alternativ profil för webbläsare som stödjer flera profiler, Firefox ex.) som du använder till att surfa "privat" med?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Hmm...men vi har ju Win 98 You're doom'd maan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts