pottzork Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) AAAaargh. skulle installera WINDVD 4.0 sket det sig totalt. stoppade i skivan och detta kom upp. har haft det förrut, och det kom till datorn. Först kom 16 bitars problemetupp, sen kom "a servere probelem..." och sen det sista. Redigerad 7 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) Den är antagligen gjord för Fujitsu-datorer... Redigerad 7 maj, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Kan vara att den är gjord för MS-DOS. Senaste versionen är nämligen WinDVD 6... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Det har funkat förrut på min burk. som är en fujitsu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Det är väl ändå bättre med version 6 än med 4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) Det är väl ändå bättre med version 6 än med 4? Säkerligen, men jag tar det jag har, och windvd 4 kom med datorn.. så. 16 bitarsskiten kommer även upp nr jag ska anvnda Shittalker Redigerad 7 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 C:\WINDOWS.0? Virus antagligen... Kolla Systemvariabler->windir (Egenskaper för den här datorn->Avancerat->Miljövariabler) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Kan vara att den är gjord för MS-DOS. Senaste versionen är nämligen WinDVD 6... DVD och DOS? Ingen bra kombination... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts