jr87 Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Hur ska man göra för att få pengarna från glassfabriken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 50 utdelningar tror jag att det var.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Man gör 50 deals, då kommer du att få max 3000$ varje dag av Cherry Poppers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Om jag inte minns fel så måste man göra alla 50 på en o samma gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Om jag inte minns fel så måste man göra alla 50 på en o samma gång... du har rätt, glömde säga det bara <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Ok, det va bra att få det bekräftat... Jag har sakt nått bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Typ de tråkigaste uppdraget i hela Vice City o köra runt i den jäkla glassbilen... Kör ner till hamnen, där går de lite snabbare o så har du nära till en Pay´N´Spray när bengen blir sur på dig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 just det, kör omkring nere i Docks för där är dett många som vill köpa. Ett tips: Använd L2 & R2 när du stannat och väntar på att folk ska köpa eftersom polisen försöker ta fast dig även om du inte har någon stjärna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 väntar på att folk ska köpa eftersom polisen försöker ta fast dig även om du inte har någon stjärna... Que? Försöker ta dig även om du har inte en stjärna?? näääää... Stämmer ju inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
koffa Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 vart är glassfabrikern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_dB_ Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Hur ska man göra för att få pengarna från glassfabriken??? Man ska köra 150 "deals" inte 50 som några sa innan!! Man ska köra 150 "deals" inte 50 som några sa innan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Man ska köra 150 "deals" inte 50 som några sa innan!! Nej, 50 deals, jag gjorde 52 och klarade det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts