Funnylin Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Underhållaren dör alltid i actionfilmerna Tittar inte så mycket på action, vad nu det har med någonting att göra Vote: Funnylin. Är den enda jag liksom snackat med... Underbar kille! Awwww ------------------ btw: Får nog hålla med medlemmarna som ovan diskuterade om folk bara röstar på mig för att dom råkar gilla min flippade humor. Rösta på den som ni tycker gör ett bra jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Äsch, du har flippad humor, är cool och gör ett bra jobb! Kan man kräva mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Topp3. han är cool. skön humor å lyssnar på bra musik METAL UKULELEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Tycker alla gör ett bra jobb. så om jag ska rösta så får det bli efter personlighet. funnylin rolig, aktiv. gör ett bra jobb. inte tjurig. han har med andra ord det hela paketet som gör en moderator till en bra moderator. stellhell aktiv, gör ett bra jobb. kan väll göra en höna av en fjäder ibland som kan vara lite jobbigt. Jocken aktiv, gör ett bra jobb. kan vara lite otrevlig ibland. en gång så varnade han mig när jag drog ett skämt. det tycker jag va lite mycket KalleR aktiv, gör ett bra jobb. kan inte säga så mycket om hans personlighet. han är helt okej. Arvid inte så aktiv vilket gör att han inte gör ett bra jobb. det hänger lite ihop det där. kan inte säga heller vad jag tycker om honom eftersom han inte visar sig eller om han är bra eller mindre bra så jag låter det vara osagt. Topp3 aktiv, gör ett bra jobb. kan ha överseände men gör allting diskret och bra i alla fall. det går inte att förklara riktigt. men tolka detta som bra kritik. Hawkeye hehe, vad ska man säga. Redigerad 8 maj, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 ...och på den här skrynkliga lappen läser vi... ingenting. Det blir oavgjort mellan Arvid och Toppis. Null. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Vote: Funnylin han är så folklig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Vote: funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Våt: Funnylin. har aldrig sett av Hawkeye nånstans vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Vote: Topp 3, han har bra musiksmak . Men jag bryr mig egentligen inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Vote:Arvid fast man inte ser honom så mycket mer på forumet längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts