Weener Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Jävligt svårt val, alla moderatorer är bra på sina egna sätt (fast jag vet ingenting om Hawkeye, har aldrig sett honom posta någonting) Men jag röstade endå på Topp3, eftersom jag känner honom bäst av alla dom här, och för att han skäller ut folk på ett snällt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vote: Funnylin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vote:KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Äh, det ska vara Jocken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) Null vote, finns ingen som är dålig eller bäst, finns endast dem som är mindre bra, och dem som är bättre Redigerad 7 maj, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 KalleR är mest seriös dom andra känns mer JAG ÄR EN VAMPYR LOL! men det är iof roligt ta inte illa upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Det verkar som att många röstar på Funnylin bara för att han är rolig. Jag trodde det var så att moderatorer är till för att hålla ordning och reda på forumet inte vara några underhållare . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Det verkar som att många röstar på Funnylin bara för att han är rolig. Jag trodde det var så att moderatorer är till för att hålla ordning och reda på forumet inte vara några underhållare . Trodde jag med. Värkar som om den som är trevligast får mest röster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 KalleR lätt, skön snubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Trodde jag med. Värkar som om den som är trevligast får mest röster. Har man humor är man ju oftast ganska trevlig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Har man humor är man ju oftast ganska trevlig också Mm de e klart men det beror ju på vilken sorts humor med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 KalleR och StellHell är väl dom jag känner bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Varför är du kvar då? Vadå, får han inte stanna för att han ogillar moderatorerna? Han skiter väl i dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Null. Alla är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Ingen nämnd, ingen glömd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) Vote: Stellhell (WoW ) Redigerad 7 maj, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 dom andra känns mer JAG ÄR EN VAMPYR LOL! Tss...var ju flera veckor sen. ta inte illa upp Det var så snällt sagt så jag tar inte illa upp. Det verkar som att många röstar på Funnylin bara för att han är rolig. Bara och bara. Det är inte så lite... Jag trodde det var så att moderatorer är till för att hålla ordning och reda på forumet inte vara några underhållare. Jag håller reda. Underskatta aldrig en "underhållare". Dom skapar avslappnad stämning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Tss...var ju flera veckor sen. Det var så snällt sagt så jag tar inte illa upp. Bara och bara. Det är inte så lite... Jag håller reda. Underskatta aldrig en "underhållare". Dom skapar avslappnad stämning. Underhållaren dör alltid i actionfilmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 KalleR. men om Arvid skulle vart mer aktiv (?) så skulla han fått min röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vote: Funnylin. Är den enda jag liksom snackat med... Underbar kille! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts