vinnecool Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Har ärligt talat ingen aning, men väljer topp3 pga hans hårdrocksintresse, och så var han den första moderatorn som skrev till mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) Har ärligt talat ingen aning, men väljer topp3 pga hans hårdrocksintresse, och så var han den första moderatorn som skrev till mig.. ... att du fick en varning? Vote: Funnylin. Roligast och bäst helt enkelt! EDIT: Fan, Topp3 är nästan ikapp Redigerad 7 maj, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Stackars Hawkeye Äsch! Han vet ändå inte att han inte har fått en röst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Står mellan KalleR, Funnylin och Topp3. Äsch det fick bli Topp3, bara för att han går i Söra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Äsch! Han vet ändå inte att han inte har fått en röst... Är han aldrig online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) Är han aldrig online? Nej. Han har typ glömt detta forum. Redigerad 7 maj, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Nej. Han har typ glömt detta forum. Är inte det samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) Är inte det samma sak Vad är samma sak? (Forum goes Chatt) Redigerad 7 maj, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Röstade på Funnylin eftersom han är den aktviaste moderatorn och bästa. Plus lite rolig humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Funnylin: Allmänbildad och rolig kille (ufo?) som alltid levererar smarta komentarer. Skriver oftast (alltid) sina inlägg i blå färg vilket gör en glad. Överengagerad i att hänga med i diverse serier och att förklara för alla hur dåligt tv4 är. Stellhell: Har lite absurd humor, men det gillar jag. Är stort fan av warcraft och gillar att skryta med storleken på sin kuk. Jocken: Har aldrig gillat den här killen. Gissa varför? KalleR: Han är ungefär som StellHell men har inte lika stor kuk. Arvid: Trevlig gosse, vad ska man säga, man hör inte så mycket ifrån den här killen. Topp3: Svartvit, långhårig boy som fullkomligt avgudar Metallica och att spela gura. Söt kille den här. Har aldrig hört något elakt ifrån honom vilket gör att han får ett plus i kanten. Hawkeye: Har aldrig hört något ifrån honom. Resultat. WTF alla får stå på förstapallen ( utom Stellhell för hans kuk tar upp hela pallen så han får stå brevid) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vote: Hawkeye. Bara för att vara snäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vote: "Null Vote" Varför? Jo för att alla suger lika mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vote: Stellhell owns! men jag diggar dendär funnylin eller va han heter oxo W0RD stellan du äger sen kommer funny.. dom andra kan lika gärna försvinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Håll ut funny!!!! Du leder fortfarnade!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 De suger hela bunten... pah. Om jag prompt måste nämna ett namn så blir det väl Topp3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vote: "Null Vote" Varför? Jo för att alla suger lika mycket. Varför är du kvar då? Om man bara håller sig ifrån förolämpningar (av mods man tycker mindre bra om) och istället ger konstruktiv kritik (eller inte nämner det överhuvudtaget) ser jag inget fel i den här topicen. Tycker det du sa inte ser ut som konstruktiv kritik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 The funnylinzor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Alla är i regel helt ok, nåja nästan alla Men jag rösta på Arvid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vote: Funnylin Han är rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Funnylin Tycker de flesta gör ett bra jobb.. men funnylin brukar få mig att skratta då och då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts