Funnylin Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Är du dum eller,du leder ju Men han kom ju inte ihåg mitt namn :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Funnylin ska det vara! Han är äkta soft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Det är inget fel på Funnylin. Han är inte heller otrevlig när han låser trådar, däremot var han lite av en maktmissbrukare förr. Arvid är också bra, men han är inte så aktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Jag har aldrig sätt Hawkeye posta nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Arvid... Annars ingen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Nej jag röstar på topp3 eftersom han är den ända som jag fått uppmärksamhet av Hmm? Går ditt liv ut på att få uppmärksamhet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) Men han kom ju inte ihåg mitt namn :'( Och då ska du låsa min tråd? Svin.. Edit: Sorry för dubbelpost. Redigerad 7 maj, 2005 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) Och då ska du låsa min tråd? Svin.. Edit: Sorry för dubbelpost. Aha du menar så. Nej, varför jag inte är riktigt säker på hur jag ska göra med den här tråden är att det har funnits sådana här trådar förrut. Dom blev låsta, men jag minns inte varför. Edit: Om man bara håller sig ifrån förolämpningar (av mods man tycker mindre bra om) och istället ger konstruktiv kritik (eller inte nämner det överhuvudtaget) ser jag inget fel i den här topicen. Redigerad 7 maj, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Du får väl rådfråga den store Hultenius? Det är ju inte du som borde låsa den,du leder ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Hmm? Går ditt liv ut på att få uppmärksamhet? Ehrm ne.. men han hjälpte mig med en grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Ehrm ne.. men han hjälpte mig med en grej. Skriv det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vote: Stellhell! vem annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vote:Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Arvid såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vote: Topp3 Senare kommer Funnylin och Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vote: Funnylin. Roligast och trevligast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Skriv det då. Nöjd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Stackars Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vote: Funnylin diggar killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 KarlR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts