Visa Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Det vore coolt om det vore som på tex. fragbite, att när man har varit medlem 2/3 av den tiden som forumet har funnits så får man titeln Oldschool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Mjo, en har redan tagit upp det men det uppskattades inte av StellHell. Eller var det KalleR? Aja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vad blir jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vad blir jag då? Fossil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Snarare utställningsexemplar på ett museum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 What do i get to be? A sperm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 What do i get to be? A sperm? YEs yes very much Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Vad blir jag då? Very old and ulgy ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Typ Nyfödd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Mjo, en har redan tagit upp det men det uppskattades inte av StellHell. Eller var det KalleR? Aja. .varför uppskattades det inte?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) Tycker man är oldshool om man blev medlem 2-4 år sen (så jag blir oldshool ) Redigerad 24 maj, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Tycker man är oldshool om man blev medlem 4- år sen (så jag blir oldshool ) Du blev medlem för 2 år sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Du blev medlem för 2 år sedan Men det är status iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vad blir jag då? Du är och kommer alltid att vara "nummer tio", Arman... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Det vore väll sött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hmm. jag skulle nog bli oldschool då. forumet har funnits i fem är (tror jag) och jag blev medlem för 3 år sedan så då blir jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Du blev medlem för 2 år sedan Verkar ha blivit stavfel, jag skulle skrivit 2-4 år sen men jag ska editera *EDIT* Jag blev medlem nån gång under Februari -03 det kan man NÄSTAN säga att jag varit medlem i åtminstone 3 år Redigerad 24 maj, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) /me ist vad? är igentligen typ member 345 Redigerad 24 maj, 2005 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 /me ist vad? är igentligen typ member 345 Som vem då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Kan man inte få något unikt? Så är jag "homoguppe"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts