adriansellus Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Ja, vad händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Staden ligger framför dina fötter. Sikta mot 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Ja, vad händer? Eftertextarna rullar och sedan händer det som Stuffat sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Ja, vad händer? Varför ska du ens veta om du ändå inte kommer att klara ut spelet? Nää då ! Skoja! Du dödar Sonny, Och har 100% makt i Vice city! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Eftertextarna rullar och sedan händer det som Stuffat sa. What`? Jag har inget uppdrag kvar men inga eftertexter har rullat?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 What`? Jag har inget uppdrag kvar men inga eftertexter har rullat?! Du måste köpa alla industrier och klara deras uppdrag innan du får sista uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Du måste köpa alla industrier och klara deras uppdrag innan du får sista uppdraget. Hmm....mjo men fan ja har allt de Har alltid undrat varför de har varit så fult slut! Men hur många industrier kan man ha? (kommer inte ihåg hur många jag har men e 99,342% säker att ja har alla) Danke på förhand.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Glasshuset? Kaufman Cab? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Mjo ja har dem:S Har alla, tyvärr så har ja lånat ut minneskortet till en polare, annars hade ja kunnat skriva alla ja har.... Kom inte riktigt ihåg men har runt 50% av spelet avklarat..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Det här är det man ska köpaFilmstudionBoatyardKaufman CabThe MalibuPrint WorksSunshine AutosIce Cream FactoryPole Position (jag tror inte man behöver klara detta uppdrag för att få köra dom två sista) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 [*]Pole Position (jag tror inte man behöver klara detta uppdrag för att få köra dom två sista) Kom på att det är den ända man egentligen behöver köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Kom på att det är den ända man egentligen behöver köpa Har dem.. aja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Har dem.. aja... Duc ska klara alla uppdrag du får därifrån också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jafan, ja hajar inte Har alla dem...eller vänta pole potition? var finns den? annars har ja klarat alla uppdrag hos alla.... Danke på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Pole position är en strippklubb som ligger i ocean beach. Redigerad 10 maj, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 A just fan, den har ja......Börjar bli orolig för ja har ju allt som behövs...:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Är du helt säker på att du har gjort allt? jag menar, nåt måste det ju vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 A just fan, den har ja......Börjar bli orolig för ja har ju allt som behövs...:S Men är du säker, du vet väl att man får ett telefonsamtal av Lance. Om du fått det så måste du ju åka till Print Works. Det tog ett tag för mig att fatta att Lance hade ringt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Mjo ja e säker att ja har allt...Men de där telefonsamtalet lät intressant...När ja hittar mitt minneskort så ska ja kolla efter...Återkommer kanske...TAckar alla..MVH Dennis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts