nexus Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Om Swat 4 och half life 2 funkar flytande på min dator funkad sanandreas då på min dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Den enda anledningen till att det inte skulle funka skulle nog vara att grafikkortet inte skulle stödja spelet. Jag har ett GeForce 2 MX400 64Mb och både Swat 4 och HL2 funkar bra, men spel som Driv3r och Richard Burns Rally funkar inte alls för att kortet inte har saker som krävs för spelen. Men jag tror nog GTA:SA kommer funka. Men om du har ett "nytt" grafikkort bör du inte oroa dig (om det inte skulle va nått annat problem). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7even Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Sitter på ; Intel P4 3.60 GHZ 1 GB RAM 500 GB Ati Radeon X800XT 256 mb. Min dator klarar nog spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Sitter på ; Intel P4 3.60 GHZ 1 GB RAM 500 GB Ati Radeon X800XT 256 mb. Min dator klarar nog spelet.. Säkerligen, men nu var det ju inte det tråden handlade om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) 7even har du ett så bra graffe Min dator Amd Athlon 64 Processor 3000+ grafikkort GeForce 6600gt 128mb 512mb ddr ram 240gb Redigerad 8 maj, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Min dator Amd Athlon 64 Processor 3000+ grafikkort GeForce 6600gt 128mb 512mb ddr ram 240gb Humm... AMD Processor... sa du... ingen bra speldator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Humm... AMD Processor... sa du... ingen bra speldator... Hmm, du kommer nog att få ändra avatar snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Humm... AMD Processor... sa du... ingen bra speldator... AMD passar lika bra till en speldator som någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7even Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Humm... AMD Processor... sa du... ingen bra speldator... AMD är en spel proccseror med sin 64bit kärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Humm... AMD Processor... sa du... ingen bra speldator... AMD knäcker Intel på alla punkter i spelsammanhang, vilket är bevisat genom tester. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 AMD knäcker Intel på alla punkter i spelsammanhang, vilket är bevisat genom tester. Där fick du tyst på jäveln! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 AMD knäcker Intel på alla punkter i spelsammanhang, vilket är bevisat genom tester. Amd suger P**g! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Amd suger P**g! Ok. Men då gör allt annat också det Ingen har sagt något annat, bara att det är det bästa som finns för spel... och ja... det är bevisat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Hmm, du kommer nog att få ändra avatar snart. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts