p-c-2 Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Kan man dela en fil i två mindre filer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) Free File Splitter EDIT: Finns ett kommando i MS-DOS (cmd) som gör det. copy -nånting EDIT2: Svaret på din fråga är alltså JA. EDIT3: Först trodde jag att detta var en warez-tråd! Redigerad 7 maj, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) Free File Splitter EDIT: Finns ett kommando i MS-DOS (cmd) som gör det. copy -nånting EDIT2: Svaret på din fråga är alltså JA. EDIT3: Först trodde jag att detta var en warez-tråd! EDIT 3: ja jag trodde nog att de flesta trodde det EDIT: Tack EDIT igen: Hur sätter man ihop de sen? Redigerad 7 maj, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Limma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 EDIT3: Först trodde jag att detta var en warez-tråd! Bara för att det är fildelning så behöver det inte vara warez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Bara för att det är fildelning så behöver det inte vara warez Nej, men om man ser att en topic heter fildelning så är nog första tanken att den handlar om warez. Så är det iaf för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Limma? Nej klistra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Ska ni klistra tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Ska ni klistra tråden? Ne dom ska limma den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Ne dom ska limma den. Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Ska ni klistra tråden? Nej, tror dom snackar om hur man sätter ihop filen igen. Med en skämtsam infallsvinkel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vad är det? Trälim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Nej, tror dom snackar om hur man sätter ihop filen igen. Med en skämtsam infallsvinkel. Aha ok, men jag kom på hur man satt ihop filen igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Aha ok, men jag kom på hur man satt ihop filen igen.. Lim, eller? Klister? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Lim, eller? Klister? Tejp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Det finns en BAT-fil i samma mapp som de delade filerna. Kör den för att sätta ihop de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts