PimpActionShotgun Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Jag kan fan inte utföra detta updrag! Man ska ta ett fint flygplan och fallskärmshoppa över en dam eller nåt sånt jävla skit! Men det går ef ef es inte att hoppa ut ur det jävla planet! HJÄLP 2k5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Du ska flyga högt upp ovanför dammen, där finns en ring (corona), precis när du flyger igenom den ska du hoppa ut ur planet och fälla ut fallskärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) Det är jättemånga som har problem med detta uppdrag, så sök Här är det många som behöver hjälp Redigerad 7 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Hade också problem med det i början. Gjorde flera försök innan jag fattade att man skulle VÄLDIGT högt upp innan man kunde hoppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Detta är nog det uppdraget som flest har frågat över.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Detta är nog det uppdraget som flest har frågat över.. Finns bara runt 15 topicar om Dam & Blast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Kanske en klistrad bara för Dam and blast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Eller en liten del om Dam & Blast i GTA San Andreas FAQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Jo det vore nog mycket bättre än mitt förslag iallafall, eftersom jag skojade. Frågan är om det hade spelat någon roll med en liten del i San Andreas FAQ, det finns ju massor av trådar där folk frågar om saker som står i FAQ:en, ingen kollar där ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Haha, var jag den enda som fattade direkt att coronan var högt upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Haha, var jag den enda som fattade direkt att coronan var högt upp? Hehe, nej då. Jag visste det också, förstår inte det svåra iof, bara att titta på ingame-kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Jag fattade det också, eller fattade och fattade, jag såg den direkt och klarade uppdraget på första försöket. Jag tänkte ju inte när jag startade " nu ska jag flyga högt upp så jag inte missar coronan". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Jag tänkte ju inte när jag startade " nu ska jag flyga högt upp så jag inte missar coronan". Det tror jag inte någon tänkte. Men håller man lite koll på radarn så märker man nog att man ska högre upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Man fattar liksom att det är i luften om man tänker efter lite och ser att det inte finns något stället att landa på just vart den där pricker är och på alla andra flygplansuppdrag så har man ju också flugit igenom coronan Redigerad 29 juni, 2005 av skytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Om du fortfarande har problem med det så kan jag göra det till dig....lägg bara upp save filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts